Cathy: vad roligt att höra av dig igen! Tack, jag mår bra, är fortfarande gravid tack och lov
. Inga mera symptom ännu, bara tröttheten och ömma och svullna bröst. Längtar jättemycket till ultraljud 30/3...
Usch vad tråkigt att du blir så dåligt bemött i Linköping. Jag tycker att du ska ringa och be att få prata med en läkare, inte bara en av sjuksköterskorna som svarar i telefon. Och mejla och skriv att ni vill börja med korta metoden, att ni pratat om det tidigare. Om det finns på mejl kan ju infon inte komma bort, ni har svart på vitt vad som har sagts. Om det känns jobbigt kan du ju också skriva i mejlet att du vill prata med en läkare. Läste i inseminationstråden att ni bestämt er för att göra ett försök privat om ni inte får börja i Linköping nu, det låter bra tycker jag, även om jag så klart hoppas att det går bra i Lkp! Får ni i så fall börja nu i mars? De sa förresten att jag också antagligen skulle få spruta i 14 dagar, men det trodde jag inte på och jag fick rätt
Hade själv beräknat att jag troligen (med tanke på hur jag har svarat på puregon förut) skulle få göra ET den 14/2 och det fick jag mycket riktigt! Jag sprutade bara i 8 dagar.
Tyvärr har jag ännu inte fått tag på nån endokrinolog. Pratade med en i telefon, han bekräftade att min husläkare hade fel om mina värden men kan tyvärr inte ta emot nya patienter. Hör absolut av mig om jag hittar någon bra!