• Piggelin80

rmc linköping - ivf

Undrar om det är någon mer som ska göra IVF i Linköping? Ska själv påbörja mitt andra försök om ett par veckor. Jag o min man har försökt aktivt i två år och är oförklarligt barnlösa. Vi bor Jönköping men gör försöken i Linköping. Undrar om det är någon som vill följas åt?

• Svar på tråden rmc linköping - ivf
  • emsm

Erica B: GRATTIS!!! Va härligt! Visst är det underbart med ett pluss?!! Nu är det bara att mellan illamående och andra "besvär" njuta och vara glad!!

• Erica b
    emsm skrev 2011-03-04 09:02:29 följande:
    Erica B: GRATTIS!!! Va härligt! Visst är det underbart med ett pluss?!! Nu är det bara att mellan illamående och andra "besvär" njuta och vara glad!!
    Tack =)
    Ja ligger sängliggande i 9 månader om det krävs, efter 7 års längtan så väntar ja på att få må illa o känna att ja är gravid.
  • Arona79
    lindy01 skrev 2011-03-04 05:31:17 följande:

Arona79: vi bor i stockholm, nu har vi segat upp oss ur sängen och jag är klar och redo såklart,men mannen är mer som en grottmänniska...
    nu kör vi!
     Vi bor  ca 8 mil norr om Stockholm....Flört

Hoppas allt går bra idag!
  • Karli

Det stämmer inte att dom inte gör ET på helgen för de gjorde vi
    Och jag har även andra kompisar som gjort just torsdag -lördag.
    Konstigt om dom sagt så till er?

Erica GRATTIS! 

• Ylva75
    Erica b: Ett stooort jätte GRATTIS  till ett enornt fint  Plus. Gläds så med er.

Vad jag föstod så gör de ET på lördagar, men inte söndagar. Så vid ÄP fre, så blir det åter på måndag.

Nu har jag vaknat efter  tre arbetsnätter, och kommer vara ledig i en vecka. Ska bli så skönt,  att bara kunna ägna mej åt vad jag har lust för. Ha en god helg allihopa. Vi åker bort över helgon och kommer inte vara här ngt.
  • Erica b
    Karli skrev 2011-03-04 12:33:41 följande:
    Erica GRATTIS! 
    Ylva75 skrev 2011-03-04 12:54:00 följande:
    Erica b: Ett stooort jätte GRATTIS  till ett enornt fint  Plus. Gläds så med er.
    Tack tack, stolt som en tupp är ja över min obefintliga(nae den ä stor men inte me bebbe än) mage
  • TB1

Ni alla här inne gör ni eller har gjort IVF? Finns det nån som gör insemination annars kanske jag inte passar här inne mer er alla underbara :) För det är vad ni är, och jag önskar er all lycka i världen!!

• Honken

Hej!
    Jag skrev tidigare i tråden, har nu bara varit inne och följt er utan att skriva.Oskyldig
    Kul att det har kommit en del plus! Och synd att det inte gått så bra för alla..
    Håller tummarna för er ovasett vilket stadium ni är i!

Själv kör jag den långa metoden, har sprayat sen den 21/2, Suprecur och sprutat nu sen den 24/3, Menopur
    Var på vul idag, har typ 25 äggblåsor men de är ganska små.. Den största var "bara" 13mm efter 9 dagars sprutande..
    Trodde jag skulle få datum för ÄP men icke! Nytt vul på tisdag.
    Ser att ni diskuterade Linköpings öppetider. Hoppas innerligt på att få göra ÄP på torsdag och insättning på lör!
    Är även lite rädd för överstimulering...

Trevlig helg alla!
    Kram!

• FRU  LILA

Honken: Då skiljer det några veckor för oss. Jag har sprayat sedan 17/2 och kommer börja med sprutor nu på tisdag 8/3. Det är bra med ägg du harGlad. Vilket försök är du på?

• Honken

Fru Lila: Jag var visst lite snurrig sist. Har sprayat sen den 21/1 och sprutat sen den 24/2! Är på sprut dag 12 nu.
    Ja, det skilljer sig 2 veckor! Skönt att snart va igång!
    Detta är vårt första försök, vi ska göra ICSI. Jag har PCO (där avalla ägg!) och sambon slöa simmare..

Hur ligger alla till här inne? Någon mer som sprutar för fullt och fått ÅP datum?

Svar på tråden rmc linköping - ivf