Jo1984 skrev 2011-03-08 21:37:41 följande:
Hej!
Har följt den här tråden ett tag, men inte tagit mig i kragen och blivit medlem i fl förrän nu=)
Håller på med vårt första IVF försök på RMC och man har ju tusen frågor.... kanske ni kan hjälpa mig att svara på några utav dem, vore supertacksam!=)
Efter återinförandet av ägget, skulle man använda några vaggisar då? har inte fått något recept å dessa isf?
Hur bär man sig åt för att få 2 ägg insatta, är lite sugen på det, men antar att de måste vara av dålig kvalitét då eller?
o ett supergrattis till alla er som plussat, hoppas man lyckas själv någon dag!!!
håller tummarna för oss andra!!!
kram på er!!
Välkommen hit
vaggisarna skickade dom på datorn till apoteket så det behövs inget recept hem för dom.
De sätter in två ägg om det är dålig kvalité på äggen annars blir det oftast ett bra ägg de sätter in.
Jag fick ett jättebra ägg och nu har det delats sig så jag väntar nu enäggstvillingar fast vi bara satte in ett ägg. som sagt det kan dela sig själv så man är medveten om det. Vi blev rätt chockade när vi gjorde ett ultraljud i vecka 13+6 och fick se två bebisar, men just nu är vi glada för det

Hoppas att du fick svar på dina frågor

Lycka till med din IVF