Nu har jag gjort äggledarundersökning/spolning med Barbara. Det gick mkt bättre än jag hade vågat hoppats på. Jag var så nervös att jag proppade i mig det jag hade i medicinlådan innan. 2 panodil, 1 voltaren och 1 dexofen. Barbara testade en ny kateter och trodde det var därför det gick så smidigt, hon pratade något om att den var utan ballong. Jag tror det var för att jag var så drogad eftersom jag nästa hade svårt att gå rakt i trappen efteråt men det sa jag förståss inget om. Var lite svårt att jobba sen bara
Jag hade lite färsk blödning igår och idag lite gammalt + att jag har lite ont i magen. Den måste vara normalt va?
Ni pratar om den långa och den korta behandlingen, jag har tyvärr inte fått någon info ännu. Barbara sa bara att de skulle sätta upp mig på ett samtal med min man. Känns som det skulle vara bra att vara lite påläst innan. Vad är skillnaden? Hur går de till? Vilken tycker ni är bäst? Finns det någon bra sida på nätet att läsa på lite? Jag har lågt AMH på 0.77 lätt förhöjt FSH på 12.