• Piggelin80

rmc linköping - ivf

Undrar om det är någon mer som ska göra IVF i Linköping? Ska själv påbörja mitt andra försök om ett par veckor. Jag o min man har försökt aktivt i två år och är oförklarligt barnlösa. Vi bor Jönköping men gör försöken i Linköping. Undrar om det är någon som vill följas åt?

• Svar på tråden rmc linköping - ivf
  • Hjärtefröjd

Nu ikväll fick jag nägot som var väldigt nära positivt ÄL-test, så nu håller jag tummarna för glad gubbe på det digitala ÄL-testet i morgon förmiddag.

I så fall blir det FETpå måndag!!

• plask

Var och en borde inse att det inte finns en metod som passar alla. Det säger sig självt.
    Vissa kanske båda metoderna passar lika bra medan andra kanske får bättre resultat med en av metoderna.
    Lyssna in vad experterna (då menar jag dom som verkligen jobbar med ämnet) säger....Fattar inte varför man litar mer på vad okänt folk säger och rekommenderar på nätet...

• Hjärtefröjd

Hurra, det blir FET på måndag - samma dag som labbet öppnar...

Hoppas, hoppas, hoppas att vårt litla embryo överlever upptiningen, fäster fint och utvecklas till en liten maj-bebis!

• Hjärtefröjd
    Cathy skrev 2011-08-12 10:13:16 följande:

Hjärtans fröjd; toppen!!! Lycka till med FET på måndag!

Tack!

Någon som gjort FET på RMC och som vet om man tar progesteron även vid FET i naturlig cykel?
  • g l i m r a

Lycka till håller tummar och tår till dig Hjärtans fröjd!!

• plask

Inget progesteron, det är ju naturlig cykel... dvs man gör det i kroppens naturliga hormonspel.Kyss

• Hjärtefröjd
    plask skrev 2011-08-12 17:31:07 följande:
    Inget progesteron, det är ju naturlig cykel... dvs man gör det i kroppens naturliga hormonspel.Kyss
    Aha, har du gjort FET i naturlig cykel där?

Jag har nämligen tagit progesteron tidigare när jag inseminerats i naturlig cykel, det var därför jag blev lite osäker...
  • Cathy

Hjärtans fröjd; det skadar ju inte att ta extra progesteron Flört. Du kan prova om du får det utskrivet av RMC..

Svar på tråden rmc linköping - ivf