• Piggelin80

rmc linköping - ivf

Undrar om det är någon mer som ska göra IVF i Linköping? Ska själv påbörja mitt andra försök om ett par veckor. Jag o min man har försökt aktivt i två år och är oförklarligt barnlösa. Vi bor Jönköping men gör försöken i Linköping. Undrar om det är någon som vill följas åt?

• Svar på tråden rmc linköping - ivf
  • Cathy
    Hjärtefröjd skrev 2011-08-15 14:19:58 följande:
    Cathy: Elisabeth tyckte inte det var nödvändigt, men jag kunde ta se jag har hemma om jag vill.
    Som tur kan du ta dem du har hemma, om du vill Glad
    Ruva lugnt! kram
  • lisala

Hej!
    Tänkte hoppa tillbaks in här:)
    Gjorde min första Ivf på RMC i Linköping för ca 2 år sedan. Sen bytte vi till Falun efter rekommendationer, men även där fick vi minus!
    Efter det blev vi spontant gravida och lyckan hade inga gränser. sen kom missfallet... och sorgen var total. Missfallet vägrade komma ut och slutade med en operation 6 månader senare! Nu har det gått en tid och nu är vi tillbaks i Linköping. Väntar bara på mens sen kör vi korta varianten med menopur!

• pållan

Hjärtans fröjd: vad roligt att ni har gjort FET! Massor av lycka till, jag håller tummarna allt vad jag kan! 

Cathy: när ska ni göra nästa (och sista behandling?  

Hoppas att ni alla har haft en fin sommar och nya krafter inför hösten! 

• Cathy
    Hej pållan!! Det var länge sen! Hur mår du? I vilken vecka är du i nu?
    Jag ska förhoppningsvis börja med sprutorna nu i veckan. Och hoppas att det blir vårt sista försök Flört

Ha det gott, kram

Iisala; tråkigt att höra om mf. Håller tummarna för ert nästa försök! kram
  • mbo

hej alla, hoppar in här, går också i Linköping, ivf nummer två. fösta slutade med minus på TD (egenfinansierad på sophiahemmet i sthlm i väntan på att komma fram i kön)

sprayat sedan 28/7 och sprutat sedan 17/8, ev ÄP v 35

Svar på tråden rmc linköping - ivf