• Piggelin80

rmc linköping - ivf

Undrar om det är någon mer som ska göra IVF i Linköping? Ska själv påbörja mitt andra försök om ett par veckor. Jag o min man har försökt aktivt i två år och är oförklarligt barnlösa. Vi bor Jönköping men gör försöken i Linköping. Undrar om det är någon som vill följas åt?

• Svar på tråden rmc linköping - ivf
  • Cathy
    pållan skrev 2011-08-22 12:37:45 följande:
    Cathy: Ja det var ett tag sedan Tack, jag mår bra, är i vecka 30 nu så det börjar bli lite tungt. Men det känns fantastiskt att det har gått så bra och att ha mindre än tre månader kvar till BF! 

Härligt att du börjar med sprutorna igen och nu SKA det bli ert sista försök! Håller tummarna allt vad jag kan!
    Tack snälla pållan! Var jättejobbigt med mf men nu ska försöka fokusera på detta sista försök Flört
    Härligt att det gått bra för dig! Ta hand om dig och lillen nu, kram {#emotions_dlg.flower}
  • Arona79

Hej igen var länge sedan jag skrev nu...vart lite förmycket/jobbigt efter att ha fått Minus
    Men nu har vi tagit nya tag och var till RMC igår för ett FET Hjärta

GRATTIS Till Er som har Plus

MASSA Kramar till Er  som kämpar på {#emotions_dlg.flower}

• mbo

Rmc Linköping? Nej tror jag. Det är vad jag minns från mötet i maj iaf.

• Hjärtefröjd
    mbo skrev 2011-08-24 19:13:54 följande:
    Rmc Linköping? Nej tror jag. Det är vad jag minns från mötet i maj iaf.
    Jag vet att de inte gör ÄP på lördagar, men jag tycker mig ha läst här någonstans att de gör ET.
  • plask

Jag är 100 på att det görs ET och FET på lördagar.

• Hjärtefröjd
    Cathy skrev 2011-08-24 20:09:26 följande:
    Jag tror att de gör ET/FET på lördagar..
    Vad bra!

Jag misstänker tyvärr att mensen kommer redan i morgon och att även detta försök misslyckades. Men men, det är väl bara att försöka igen...
  • Cathy
    Hjärtefröjd skrev 2011-08-24 20:49:39 följande:
    Vad bra!

Jag misstänker tyvärr att mensen kommer redan i morgon och att även detta försök misslyckades. Men men, det är väl bara att försöka igen...
    Håller tummarna för ett plus!! Ge inte upp nu! Stor kram vännen
  • Hjärtefröjd
    Cathy skrev 2011-08-24 20:59:13 följande:
    Håller tummarna för ett plus!! Ge inte upp nu! Stor kram vännen
    Själv har jag i princip redan gett upp den här månaden redan. Minus idag på RD10 och ganska mycket före-mens-ont i magen.
Svar på tråden rmc linköping - ivf