• Piggelin80

rmc linköping - ivf

Undrar om det är någon mer som ska göra IVF i Linköping? Ska själv påbörja mitt andra försök om ett par veckor. Jag o min man har försökt aktivt i två år och är oförklarligt barnlösa. Vi bor Jönköping men gör försöken i Linköping. Undrar om det är någon som vill följas åt?

• Svar på tråden rmc linköping - ivf
  • plask

Cathy: Jasså, jag har sett studier som pekar på att det kan vara till nackdel att tillföra progesteron. Så vem vet?

• Hjärtefröjd
    plask skrev 2011-08-13 14:13:43 följande:
    Cathy: Jasså, jag har sett studier som pekar på att det kan vara till nackdel att tillföra progesteron. Så vem vet?
    Vad är det för studier... har du någon länk?
  • Cathy
    plask skrev 2011-08-13 14:13:43 följande:
    Det finns säkert de som inte tror på det. Men ifall man har låga progesteron nivåer (som min mamma hade!) så kan det hjälpa till så att embryot har tid att fästa sig. Så varför inte?
  • Hjärtefröjd

Cathy: Jag kommer att efterfråga det! Om de säger nej har jag ju ändå 70 vagiatorer där hemma som jag kan använda.

• Cathy
    Hjärtefröjd skrev 2011-08-14 20:01:55 följande:
    Cathy: Jag kommer att efterfråga det! Om de säger nej har jag ju ändå 70 vagiatorer där hemma som jag kan använda.
    Det låter bra! Glad Lycka till imorgon! kram
  • Hjärtefröjd

Nu har vi varit och gjort FET. Och de behövde bara tina upp ett embryo, så vi har tre kvar i frysen!

Håll tummarna...

• Cathy
    Hjärtefröjd skrev 2011-08-15 13:38:12 följande:
    Nu har vi varit och gjort FET. Och de behövde bara tina upp ett embryo, så vi har tre kvar i frysen!

Håll tummarna...
    och jag som skulle önska lycka till idag och inte imorgon Flört

Håller tummarna hårt! Fick du prog vag? kram
Svar på tråden rmc linköping - ivf