• Piggelin80

rmc linköping - ivf

Undrar om det är någon mer som ska göra IVF i Linköping? Ska själv påbörja mitt andra försök om ett par veckor. Jag o min man har försökt aktivt i två år och är oförklarligt barnlösa. Vi bor Jönköping men gör försöken i Linköping. Undrar om det är någon som vill följas åt?

• Svar på tråden rmc linköping - ivf
  • LillaRäven

Får man reda på dag och tid för ET när man får reda på dag och tid för ÄP?
    Många konstiga frågor, tacksam för svar Glad

• Emsie83
    LillaRäven skrev 2012-02-22 12:32:51 följande:
    Får man reda på dag och tid för ET när man får reda på dag och tid för ÄP?

Många konstiga frågor, tacksam för svar

Dag fick vi reda på innan äp men tid fick vi reda på precis efter äp. I samband med hur många ägg osv.
    It only takes one!
  • körsbärspajen
    Hjärtefröjd skrev 2012-02-22 10:09:08 följande:
    Var ET på en fredag eller lördag då?
    fredag en gång och torsdag den andra gången
  • FineS

Är det någon fler här som kommer göra ett nytt försök i början av April?

• bebisdrömmar

Tjuvtestade idag...jag vet, jag vet...det är alldeles för tidigt! Bara RD 11, men det blev + Yiiiihooo! Än så länge är jag gravid i alla fall! Men jag vet hur det kan gå så jag glädja med måtta.

• FineS

GRATTIS!!! :) Ååå, vad mysigt! Hoppas den lille stannar kvar:)

• bebisdrömmar
    FineS skrev 2012-02-22 15:42:36 följande:
    GRATTIS!!! :) Ååå, vad mysigt! Hoppas den lille stannar kvar:)

Åh tack! Jag hoppas och ber till alla gudar som finns att det ska stanna denna gången. Känns ändå skönt att veta att det funkade så häf långt, nu är det bara resten kvar :/ För inte kan det väl fortfarande vara Ovitrellesprutan som spökar? Är ju 15 dagar sedan jag tog den...
  • FineS
    bebisdrömmar skrev 2012-02-22 15:48:53 följande:
    Åh tack! Jag hoppas och ber till alla gudar som finns att det ska stanna denna gången. Känns ändå skönt att veta att det funkade så häf långt, nu är det bara resten kvar :/ För inte kan det väl fortfarande vara Ovitrellesprutan som spökar? Är ju 15 dagar sedan jag tog den...
    Nejnejnej, den stannar inte kvar så länge! Vilket försök var detta igen?
  • Emsie83
    bebisdrömmar skrev 2012-02-22 15:40:10 följande:
    Tjuvtestade idag...jag vet, jag vet...det är alldeles för tidigt! Bara RD 11, men det blev + Yiiiihooo! Än så länge är jag gravid i alla fall! Men jag vet hur det kan gå så jag glädja med måtta.

Grattis! Håller tummarna för dig :)
    It only takes one!
Svar på tråden rmc linköping - ivf