• Piggelin80

rmc linköping - ivf

Undrar om det är någon mer som ska göra IVF i Linköping? Ska själv påbörja mitt andra försök om ett par veckor. Jag o min man har försökt aktivt i två år och är oförklarligt barnlösa. Vi bor Jönköping men gör försöken i Linköping. Undrar om det är någon som vill följas åt?

• Svar på tråden rmc linköping - ivf
  • Emsie83

Grattis annahojn och bebisdrömmar! Själv är jag på rd 10 och det känns som om mensen ska komma när som helst. Men än så länge ingen blödning så det är bara att hålla tummarna.

Hur har ni känt er innan ni plussade?

Kram

It only takes one!
  • bebisdrömmar

Emsie: Jag hade ömma bröst och molvärk i magen och lite värk i ländryggen. Kändes också som mensen skulle komma när som helst och det gör det fortfarande! Springer på toa hela tiden och kollar! Varje dag utan blödning är en gåva! :) Lycka till!

• annahojn
    Emsie83 skrev 2012-03-04 12:47:35 följande:
    Grattis annahojn och bebisdrömmar! Själv är jag på rd 10 och det känns som om mensen ska komma när som helst. Men än så länge ingen blödning så det är bara att hålla tummarna.
    Hur har ni känt er innan ni plussade?

Kram

Tack emsie och bebisdrömmar, känns galet. Har inte kännt ngt särskilt förutom mensvärk till och från typ och lite sammandragningar/kramper i nedre delen av magen.

Lycka till!  
  • mörlin

Oj.. Det finns så mycket man inte vet ska hända.. Finns så mång frågor inför detta.. Min remiss är inte ens skickad än men känner mig endå väldigt orolig inför detta. Är det någon av er andra som gör IVF pga pco och utebliven ÄL och mens??

• Lila80

FineS: Så kan det mycket väl vara, att testdag är framflyttad.

annahojn: Grattis!!  

• mbo

hej alla, var länge sen jag var här nu. började med sprutor igår, 4e försöket.
    är heldeppig, orkar inte ta tag i något, ledsen, allt känns bara trist. Någon mer som känner så när ni sprutar? suck

• bebisdrömmar

Dag 26...denna dagen kom blödningen förra gången...känns jobbigt. Vill bara att denna dag ska gå snabbt och att det som finns där inne vill stanna denna gången!

• Ljusgläntan

Mbo - ja absolut, det tar så mycket kraft med allt detta så man måste få vara nere ibland. Vi får hoppas att allt kämpande till slut ger resultat!!

Svar på tråden rmc linköping - ivf