• Piggelin80

rmc linköping - ivf

Undrar om det är någon mer som ska göra IVF i Linköping? Ska själv påbörja mitt andra försök om ett par veckor. Jag o min man har försökt aktivt i två år och är oförklarligt barnlösa. Vi bor Jönköping men gör försöken i Linköping. Undrar om det är någon som vill följas åt?

• Svar på tråden rmc linköping - ivf
  • MiaMorot
    Hjärtefröjd skrev 2012-02-14 11:53:46 följande:
    MiaMorot: Fick du öka sprutdosen mot slutet för att få fram fler äggblåsor?

Nej jag körde samma dos hela tiden..
  • FineS
    Ljusgläntan skrev 2012-02-10 18:23:57 följande:
    FineS - hur kom det sig att du fick sätta in två ägg? De brukar vara så strikta på de nämligen.
    Säkert för att det var så kass kvalitet vill jag tro, men har ingen aning..
  • FineS
    annahojn skrev 2012-02-15 13:11:58 följande:
    Hej, jag hoppar in här. Genomför mitt första IVF på RMC i Linköping. Hade äggplock igår och återföring imorgon. Spännande, hur har det gått för er andra?
    Lycka till imorgon!!

Vet inte hur det har gått än, får svar denna veckan;) 
  • bebisdrömmar
    annahojn skrev 2012-02-15 13:11:58 följande:
    Hej, jag hoppar in här. Genomför mitt första IVF på RMC i Linköping. Hade äggplock igår och återföring imorgon. Spännande, hur har det gått för er andra?

Lycka till! :)
  • bebisdrömmar

Hur går det för er? Mina symtom kommer och går. Endast ömma bröst har varit ett bestående symtom. Hugg och molvärk i magen, mest på kvällarna, men hoppet är litet. Är låg och pessimistisk! Långt kvar till TD också! Diarré i 2 dagar...varför liksom?? Inte ätit nåt konstigt. Brösten har blivit ådriga, men det blir de väl av vaggisarna? Är ju trots allt vara RD 6 idag....behövde bara skriva av mig lite... Hoppas ni andra mår bättre än jag!

• FineS

Första IVF misslyckat.. Fick mens i natt och negativt på stickan. Fan. 

• Ljusgläntan

Bebisdrömmar - jag känner typ samma som du men är bara på rd3.. Är nog vaggisarna symptom tyvärr..

Svar på tråden rmc linköping - ivf