• Piggelin80

rmc linköping - ivf

Undrar om det är någon mer som ska göra IVF i Linköping? Ska själv påbörja mitt andra försök om ett par veckor. Jag o min man har försökt aktivt i två år och är oförklarligt barnlösa. Vi bor Jönköping men gör försöken i Linköping. Undrar om det är någon som vill följas åt?

• Svar på tråden rmc linköping - ivf
  • Hjärtefröjd
    Ljusgläntan skrev 2012-02-19 13:51:38 följande:
    Jag ringde en privat klinik och frågade och de sa att de ville att man var helt klar med alla sina behandlingar på rmc innan man kunde komma till dom?!?
    Vi har gjort våra inseminationer på Andologen på Sophiahemmet. Där är det helt okej att göra inseminationer mellan IVF-behandlingarna. Och dessutom jättebilligt!
  • FineS
    Hjärtefröjd skrev 2012-02-19 14:27:06 följande:
    Vi har gjort våra inseminationer på Andologen på Sophiahemmet. Där är det helt okej att göra inseminationer mellan IVF-behandlingarna. Och dessutom jättebilligt!
    Hur billigt?
  • bebisdrömmar

Vet att jag tidigare har skrivit att jag kände ett starkt hugg i nedre delen av magen, men det var inget mot vad jag kände idag (rd 8) Ett hugg i vänster sida ( på äggstocksnivå typ) så jag trodde jag föll av stolen. Ilade och monads ca en minut efter pga hugget var så kraftigt. Vad händer? Kram till er andra!

• LillaRäven

Hej!
    Hur många dagar brukar det vara mellan ÄP och ET på Rmc i Linköping? Vad jag har sett så verkar det generellt vara 3 dagar. Vad tror ni om det? Alltså om ÄP är den 1/3 så blir ET den 3/3. 

Sen handlar det ju självklart om hur mycket det delar sig så klart! 

• Hjärtefröjd

De gör i princip alltid ET två dagar efter ÄP. Enda undantaget är ÄP på fredagar, då blir det ET på måndagen.

Vilken dag de återför beror inte alls på hur ägget delat sig. Eller jo, delar det sig inte embryot rätt så blir det inget ET.

Svar på tråden rmc linköping - ivf