• Piggelin80

rmc linköping - ivf

Undrar om det är någon mer som ska göra IVF i Linköping? Ska själv påbörja mitt andra försök om ett par veckor. Jag o min man har försökt aktivt i två år och är oförklarligt barnlösa. Vi bor Jönköping men gör försöken i Linköping. Undrar om det är någon som vill följas åt?

• Svar på tråden rmc linköping - ivf
  • Hjärtefröjd

Ingen aning... jag får alltid mens typ 12-13 dagar efter ET, så ytterligare en vecka känns bara konstigt.

• LillaRäven

Ja precis! Får se om de ger mig samma bud, isåfall ska jag fråga varför Glad

• Emsie83

Så nu är jag ruvare! Idag satte de in ett embryo av absoluta toppkvalitet så det känns super. Två till frysen också.

It only takes one!
  • MiaMorot
    Hjärtefröjd skrev 2012-02-23 14:27:26 följande:
    Det är meningslöst att ringa före TD, de skriver det inte som lyckat eller misslyckat före TD.

Jag ringde rmc i måndags, en hel vecka innan min testdag, och berättade att det blivit plus, och hon skrev ner det och bokade in mig för ultraljud. Så visst kan man ringa om positiva besked innan TD. Men kan tänka mig att det är annorlunde när det är negativt. För då finns ju fortfarande hopp, även om mensen kommit.
Svar på tråden rmc linköping - ivf