• Piggelin80

rmc linköping - ivf

Undrar om det är någon mer som ska göra IVF i Linköping? Ska själv påbörja mitt andra försök om ett par veckor. Jag o min man har försökt aktivt i två år och är oförklarligt barnlösa. Vi bor Jönköping men gör försöken i Linköping. Undrar om det är någon som vill följas åt?

• Svar på tråden rmc linköping - ivf
  • minime85

annahojn - Stort grattis! :)

Pratade med läkaren på RMC idag och vi skulle få tid för samtal ang. ivf inom några veckor. Men vad händer sen? Lång kö?

• bebisdrömmar

Lycka till Hjärtefröjd! För vår del knallar dagarna på. Ingen blödning än! Varje toabesök är fortfarande en pina. Åh, vad jag önskar att jag kunde glädjas över att vara gravid!

• mbo
    Ljusgläntan skrev 2012-03-08 14:38:21 följande:
    Mbo - ja absolut, det tar så mycket kraft med allt detta så man måste få vara nere ibland. Vi får hoppas att allt kämpande till slut ger resultat!!

Jaa det gör vi, nu är jag på banan igen. bergochdalbana! ;)
  • mörlin

Åh vad jag längtar nu.. Känner 11 st som väntar smått.. Jag vill oxå!!vet inte om jag är naiv men har väldigt höga förväntningar inför ivf.. Vill bara ha min tid nu!! Säkert har inte remissen skickats ännu men jag vill!! Skriker inombords!! Hur känner ni andra När ni träffar eller får veta om andra ni känner som är gravida?? Jag blir ledsen och avundsjuk men självklart även jätteglada för dem! Känner ni andra som genomgår ivf som ni kan dela era tankar med?? Ledsen över alla frågor:-/

• Hjärtefröjd

Jag blir nästan bara ledsen och stressad när jag träffar gravida vänner... tyvärr, jag skulle gärna vilja bli glad för deras skull.

• mörlin

Mm.. Min första reaktion är att jag vill skrika rätt ut!! sen kan jag släppa det ett tag tills jag ser magen å då blir jag bara ledsen.. Å samtidigt glad över att dom inte har samma problem som vi.. Blandade känslor!:/

Svar på tråden rmc linköping - ivf