Aadomeniqe skrev 2013-04-25 10:20:00 följande:
Haha så gulligt att han är stolt :D gud så kul.. ah min make snusar.. vi har inte druckit alkohol sen vårt bröllop ( 25 Augusti 2012 ) så det är inte mkt sånt här inte.. sen det där med fel mat..haha han käkar ju helst bara kött och bea sås på burk..jävla kaloribomb.. medan en annan inte äter potatis, ris eller pasta.. kör en "inga kalorier" alls..o jag har gått ner 5 kilo på 2 veckor. Jag röker ju TYVÄRR.. jävla sorgligt att en pinne kan ta över livet på så sätt.. men jag ska faktiskt köpa en sådan E cigarett idag :) se om det hjälper.. utan nikotin då.. ! Va faktiskt rökfri en månad i Januari.. men sen sprack det.. varför vet jag inte riktigt. Men dricker gör vi ytterst sällan..det är man lite små stolt över

! Ne men ja hoppas det går bra med provet.. tycker ju ändå inte att det ska va några problem.. han hade gjort sin förra flickvän på tjocken..så funkade det då lär det funka nu.. bara jag som inte riktigt funkar som jag ska :P
Haha ja eller hur :) Oj, det var längesen! Vi gifte oss också i augusti :D
Haha här dricks det varje helg :p Fast jag brukar dricka en gång i månaden kanske. Haha ja här äter han kött och strips och beasås på burk typ, och sen gärna chips och sånt efter maten :p
Jag äter inte heller pasta, ris eller potatis faktiskt :p Wow, bra jobbat! :D Jag röker också tyvärr, verkar inte riktigt kunna sluta trots att jag säger att det är sista paketet hela tiden... Men blir ju så svårt när maken röker :)
Jag har två E-cigaretter, haha. Funkade inget vidare för mig, jag rökte på den hela tiden bara för att det var roligt :p Men sen tog "röken" slut och jag vet inte var man köper ny, det var en gratiskampanj :p
Jag var rökfri ett halvår 2011, men började igen på sommaren... jävla uteserveringar ;) Drack inte på det halvåret heller, och hade slutat med massa grejer som kaffe, energidryck, läsk osv och tog massa tillskott. Blev ju gravid då i april, men det blev missfall i maj...
Sen det här med vikten.. Jag var normalviktig de första två åren vi försökte, sen deppade jag ner mig och tröståt mig till 40 kg på två år :o Har gått ner 35 av dessa nu det senaste året, så nu kämpar jag för att bli av med de sista 5 och gärna 10 till :p
Ja enligt läkaren kan ju spermaproven skilja sig åt, så även fast hans prov såg bra ut i november så kan det vara en dålig "batch" när det väl är dags för ivf. Så nu försöker jag få honom att leva lite sunt fram tills dess för att simmarna ska vara så bra som möjligt :p
Jag blev gravid efter 3 månader i ett tidigare förhållande, men gjorde abort. Så jag förstår inte, om jag nu kan bli gravid eftersom jag blivit det två gånger, varför vill det sig inte nu? Är det bara för att jag har dåliga ägg kvar eller vad är det som är fel? :o Det är alltså pga mitt låga amh värde som jag inte blir gravid, men vad är det som säger att ivf ska fungera då liksom...
Men då har ju din man bevisligen fungerande spermier iallafall, så då borde det fungera för er tycker jag ;)