Nedrud skrev 2013-04-24 23:30:58 följande:
Någon infektion eller liknande :( Skönt att veta att man inte behöver vänta i en evighet innan man får tid. Hur gick de för dig i torsdag? Jag är så nervös just nu, är liv rädd att de inte kommer funka. Har läst en massor på nätet, men de hjälper ju inte så mycket..
Åh vad jobbigt :/
Ja jag tycker det hela har gått rätt fort, nästan lite för fort, haha. Jag var beredd på att det skulle ta 1,5 år innan vi skulle komma dit vi är idag, och det har bara gått ca ett halvår :)
Det gick bra i torsdags, jag fick hormoner utskrivna och ska börja spruta på tredje mensdagen (när mensen behagar dyka upp vet jag inte dock) och sen förhoppningsvid äggplock ett par veckor efter det och sedan hoppas vi på återföring. Jag är också rädd att det inte kommer funka, jag är rädd att jag bara har dåliga ägg kvar. Nej man ska inte läsa massor, det har jag också gjort. Många som misslyckas :o Men också många som lyckas. Man kan inte jämföra sig med andra för alla har ju olika förutsättningar :)
Aadomeniqe skrev 2013-04-25 06:51:34 följande:
Jobb skulle inte vara helt fel.. jag har ju jobb iofs..är dagmatte om dagarna..så lite annat får man ju göra & tänka på, vilket kan va skönt =) lite omväxling lixom ^^ . I går fick min make tid på laboratoriet den 7:e Maj..så vi får hålla tummarna att allt ser bra ut..annars 3 månader av väntan igen !!! gudars..
Hehe ja det är ju bra isf! Jag har säsongsjobb så jag jobbar några veckor och är ledig ett par månader och sen jobbar några veckor igen :p Ojoj, ja får hoppas det ser bra ut!
Min man var jätterädd och nervös över spermaprovet, men han hade inget att oroa sig för trots sina levnadsvanor (rökning, snusning, ingen motion, fel mat, massor av cola, alkohol osv) utan han fick ett bra resultat på spermaprovet. :) Han är numera jättestolt över sina simmare och berättar gärna för folk att han fick ett "perfekt" prov, haha.