Aadomeniqe skrev 2013-05-07 09:08:51 följande:
Haha äsh sånt som händer ^^)
Jodå det har gått bra.. blev förkyld ifrån ingenstans i helgen.. varade bara 3 dagar så då tog jag det lugnt.. men körde igång i går & idag igen =) Ligger på minus 1 kilo till i allafall =D
jahaa, men gud höst.. as långt kvar ju :O hoppas det går bra för oss båda. Idag ska ju min make till Laboratorie .. så är spänd som fan o hoppas att dom INTE hör av sig om 2 veckor...
Haha 5-6 barn xD Min mamma har 7 barn.. ( hon ville ha mer dock men många missfall osv ) så det är jag ensam tjej och mina 6 bröder.. skit kul verkligen :P
Klart du kommer få din bebis.. det kan jag sätta en tunna skit på ;) Du fixar detta tjejan!!
Men usch då. Skönt att det var en kort förkylning :) Ja nu SKA jag ta tag i detta, vägde mig idag och det såg INTE kul ut om jag säger så!
Ja vi får se vad som händer, har börjat med lutinus nu :) Tar du såna? Ska dom rinna ut?? xD
Haha ja min mamma har också 7 barn, jag är dock inte ensam tjej :) Hon fick tre fler än vad hon tänkt sig, trots ett par aborter i bagaget. Så fertilitet är då inte ärftligt :p
Haha! Ja vi får se hur det blir med den tunnan ;)
Aadomeniqe skrev 2013-05-09 22:43:38 följande:
Jag plussade idag :D helt jävla otroligt !!'
Gud vad kul! Grattis! :D Det förtjänar ni verkligen :D