verkligen gött att det funkar m era sprutor! det var verkligen ett mäck o jag håller m gör fina, trevliga o mysiga saker för er själva!! det är ni värda!
bamboocha: tycker du ska vända dig till rmc med dina frågor sprutorna, svårt att svara på det för oss här, utan att känna till ngt i detalj om "din resa". Det är viktigt att du tar det m dom så det blir rätt! Du kommer att klara det utan att söva. Förstår om det är jobbigt för dig o du tycker det är obehagligt, men du klarar det. Andas lugnt o djupt o titta inte på dem utan ha ögonkontakt me din kille. Du får ju smärtstillande, o i det stora hela ett ganska litet ingrepp även om det känns lite. Men, du klarar det!! Punkt.
Karli: känner igen det där, attans vad tiden gick sakta. jag resonerade att om rmc har en viss dag som testdag så borde det kunna ge utslag redan dagen innan. o det kändes att skulle det inte ge utslag, att det var för tidigt, så kunde man ta "nejet" lite bättre. men det var min plan, funkade på mig, men jag fick ju inte ett nej o andra sidan. min man visste aldrig att jag hade tänkt att göra det dagen innan, så jag hade inte hans väntan över mig, kunde ta det i min takt o sen hade jag en väninna som är sjuksköterska som var här o hjälpte o stöttade! :)
hitta på massor under den här veckan, mkt pratktiskt som ockuperar dina tankar, då kommer tiden att gå!