• Piggelin80

rmc linköping - ivf

Undrar om det är någon mer som ska göra IVF i Linköping? Ska själv påbörja mitt andra försök om ett par veckor. Jag o min man har försökt aktivt i två år och är oförklarligt barnlösa. Vi bor Jönköping men gör försöken i Linköping. Undrar om det är någon som vill följas åt?

• Svar på tråden rmc linköping - ivf
  • Bamboocha

Humlan. Ja till pregnyl, gjort Äp överlevt fick mycket morfin. Lycka till insättning onsdag

• Spugnola

Bamboocha!
    Gjort ÄP?? Hur gick det?? Berätta!!
    Solig

• Mumlan74

hm. jag ska göra VUL i morgon för att klla om jag är nedreglerad... idag har det gjort ont i höger äggstock, liet som vid ägglossning. :0(
    jag har sprejat duktig tre gånger om dagen med min suprecur. kan det ha gått åt skogen?

• Spugnola

mumlan, det har säkert gått bra!! inget kan ha gått till skogen nu!
    inte redan ;)
    jag håller tummarna för dig imorrn!
    heja heja!
    Solig

• Himlan77

Bamboocha: Jag ringde rmc idag och jag har papper därifrån som ligger i V-vik inför blodprovet imorron, jag har ringt V-vik och kollat oxå. De finns där. Det enda är att jag måste åka dit. De hade kunnat faxa dem till min VC, men jag vågar inte chansa, det finns ju liksom inte utrymme för misstag eftersom jag ska på VUL på onsdag. Synd att du är missnöjd med rmc, men jag måste nog säga att de i mitt fall skött sig rätt bra ändå... Allra bäst kanske vore att de skickade hem pappren till mig, men de finns i alla fall, så får väl nöja mig med det...

Hoppas ÄP gick bra idag i alla fall och lycka till med insättning på onsdag

• Spugnola

nae nu måste jag nog måla lite fan på väggen här...
    det är psykiskt jobbigt o inte kunna bli gravid OCH
    det är psykiskt jobbigt o vara gravid.......... känner mig hemsk som klagar nu o här o allt men attans vet inte vilket som har varit mest påfrestande i den här ivf-historien?
    hur ska man orka vänta???
    nu känner jag mig helt plötsligt inte längre gravid.
    väntan till första ul på rmc 8 dec känns så långt bort.
    känner mig som en bortskämd snorunge nu som inte är glad men jag har bara så svårt att tro att det äntligen skulle kunna vara min tur.
    vad ska man göra egentligen?

(jaha där kom min svacka! ;) )

• Mumlan74

Spugnola: Ja fy farao. Jag vet. Men du... det är ganska vanligt att symtomen kommer och går i början. I morgon kan du lika gärna känna dig tokgravid igen. Stor kram. Jag håller mina tummar stenhårt för dig.

• Erica b

spugnola- förstår precis om ja nånsin kommer bli gravid så kommer ja inte tro påt förns ja har ungen i famnen kan ja tänka, när ja kämpat så dant ä det svårt att bara landa såklart!
    Snaaart där!

• Spugnola

fina ni är! Hjärta
    jag kom på att jag slutade ju m progresteronet igår, hoppas på att det var därför symptomen mattades.
    hoppas hoppas.
    borde man inte få gå extra mkt på undersökningar när man är så är nojjig o haft så mkt dumt m sig sen innan?
    hur går det för er andra???
    berätta lite!

Svar på tråden rmc linköping - ivf