Hej på er kämpar-tjejor!
Vill bara säga att det är helt normalt med flytningar, jag trodde att mina ägg kom ut innan ÄP både en och två ggr... De sa att det är helt normalt med det och att förvänta sig!
Första UL efter att jag börjat m sprutorna hade jag bara nga halvdana ägg, så då fick jag öka dosen, det kanske blir för er med men bli inte oroliga. Det behöver inte betyda ngt!
Erika, mår så dåligt för din skull när du berättar om din gravida väninna.
Har haft mga gravida o som precis fått i min närhet sista tiden, speciellt jobbigt var det efter vårt sena missfall i höstas. Vissa förstår när man berättar att det är jobbigt, vissa inte. Tycker iaf att du ska berätta för din vän hur du känner så hon vet. Gå efter det sen. Jag har en vän som inte alls har förstått vad vi gått igenom, och tycker att vi är dumma som inte engagerar oss i dem o deras nya bebis. Det struntar jag i!!! Vi är gamla vänner o kan inte gamla vänner stötta varandra i sånt får det vara. Det kommer nya vänner, ha inte dåligt samvete. Berätta om du kan, om dina känslor, så tror jag att det går bättre ! 
Sedan om ni inte ses jämt o ständigt under den här tiden när det är som jobbigast gör inte det ngt, man kan skicka ett mail el sms, o bara visa att man tänker på varandra.
Kramar