• Piggelin80

rmc linköping - ivf

Undrar om det är någon mer som ska göra IVF i Linköping? Ska själv påbörja mitt andra försök om ett par veckor. Jag o min man har försökt aktivt i två år och är oförklarligt barnlösa. Vi bor Jönköping men gör försöken i Linköping. Undrar om det är någon som vill följas åt?

• Svar på tråden rmc linköping - ivf
  • Mumlan74

Himlan: Grattis till många ägg! Skönt att ni kom fram och tillbaka tryggt också.

• Himlan77
    Mumlan74 skrev 2010-11-29 17:10:06 följande:
    Himlan: Grattis till många ägg! Skönt att ni kom fram och tillbaka tryggt också.
    Tack tack Ja, det gick bra, trots lite taskigt väglag, men vi kom ju till och med i tid
  • Erica b

Grattis himlan t så många ägg, kul!

• Spugnola

ojoj heja himlan!!
    du ska se att det går bra nu! på 15 ägg får vi hoppas att det finns ngt lite gulligt som har lite mer o komma med!
    håller tummar!

erica - , vännen. är det din tatuering? glöm inte bort hoppet, du får inte ge upp innan ni hunnit pröva era chanser!
    jag tycker inte ens att det går snabbt till mitt UL den 8 dec, så jag kanske inte är rätt person att säga det men det går faktiskt snabbt till 19 jan m! jag lovar. vips är du där!!
    egentligen är det inte så länge sen jag var där du är o ändå känns det som en evighet.
    det är ju ändå jul, det händer lite mysiga saker nu.
    ta hand om dig!!

mumlan- hoppas ditt ul går bra imorrn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! håller mina tummar för dig med!

kramar

• HERO2009

Spugnola: Vilken positiv mäniska du vekar vara! Fler som dig så skulle världen se bra mycket trevligare ut.

Himlan77: Grattis skönt att ha det gjort eller hur?

Själv är det dags för ÅP imorgon, är super nervös men är säker på att det kommer gå bra.... Eller rättare sagt så kör jag omvänd psykologi på mig själv. Jag tänker att det kommer att vara hemskt så kan det ju bara bli bättre!
    Eller ?
    *puh, vi får väl se*

• g l i m r a

Lycka till Hero2009 imorgon, håller tummarna på många fina guldägg..

Himlan77: va skönt att ha det gjort och 15 ägg låter jättebra! Va ni uppe i Linköping också?

• Himlan77

Ja, jag tycker att av 15 ägg så måste ju något funka i alla fall Nu har jag ont, ont, ont, och jag är väldans glad att jag inte ska jobba imorron =/

Tack för alla grattis och glada tillrop Kramar till alla Hjärta

Glimra: Ja, vi gjorde det i Linköping

• Himlan77

Och så klart lycka till och jag håller alla tummar och tår jag har för er som ruvar, ska göra VUL, börja spraya/spruta eller göra ÄP/insättning Hjärta

• Erica b

Spugnola- japp ä min tatuering, gjorde den nyss för att påminna mej om att inte tappa hoppet!
    Fram t jul äre massa mys sen får vi ta en dag i sänder som sagt, lite positivare nu än förut...

Kämpa på alla! Hjärta
    Kramar

• Calimba

Himlan77: Va roligt att läsa att du fick så många ägg Glad nu håller vi tummarna för ett riktigt guldägg av dom 15, hoppas verkligen att det blir en liten bebis Skrattande.

Erica b: Det är snart januari ska du se även om det kan kännas långt borta, passa på att njuta av julen och mysa med din andra hälft, det är ju det julen handlar om att vara tillsammans och ha det mysigt Flört. Vet hur du känner dig. Kan ha jobbiga tankar fast att jag är en sprutare just nu och tycker det fortfarande känns långt borta tills man får ett Plus om man nu får det, du ser där kom det där negativa in igen. Men nu ska jag ta en dag i taget.

Har en tid för vul och blodprov på rmc imorgon kl 8, så ikväll är sista dagen jag tar min spruta. Igår jobbade jag kväll och hade lite känning i magen och var öm där man tagit sprutorna, så idag blev jag hemma från jobbet.
    Under den tiden jag har använt sprutorna så har min sambo gjort i ordning dom och han har även fått ge mig dom så tycker det kändes bättre än när jag tog dom på mig själv. Han tycker det är spännande och han har blivit entusiastisk av detta så det är han som får påminna mig om sprutorna istället Tungan ute.

Håller tummarna för er alla här inne Hjärta 

Svar på tråden rmc linköping - ivf