• Piggelin80

rmc linköping - ivf

Undrar om det är någon mer som ska göra IVF i Linköping? Ska själv påbörja mitt andra försök om ett par veckor. Jag o min man har försökt aktivt i två år och är oförklarligt barnlösa. Vi bor Jönköping men gör försöken i Linköping. Undrar om det är någon som vill följas åt?

• Svar på tråden rmc linköping - ivf
  • Mumlan74

Spugnola: Skönt att höra. Då hoppas vi på det. Glad Vad gulligt av dig! Vi har fixat boende den här gången. Men stoooort tack för att du erbjöd dig. KRAM

• Calimba

Fick idag träffa Karin för första gången och tyckte hon var jättebra Glad. Hade många blåsor på varje sida ett 20 tal. På fredag blir det ÄP, ska bli spännande men läskigt på samma gång..

Håller tummarna för er andra här inne {#emotions_dlg.flower}.

• Spugnola

heja mumlan o calimba!!! hoppas det går bra för er nu!!!
    kram

• Bamboocha

Kan berätta att i dag har  jag plussat på mitt gravtest!!
    Åh är så lycklig

• Bamboocha

Hoppas jag med! Kan inte fatta det ännu men så är det gjorde med clear blue digitaltest. Skulle testa i morgon men kunde inte vänta.

• Mumlan74

Bamboocha: Grattiiiiis! Hurra vad härligt!

Vi har gjort ÄP idag. Fick ut tre ägg, vilket är bättre än förra gångens två ägg. Nu hoppas jag bara på att de små rackarna blir befruktade och börjar dela på sig fint tills på torsdag.
    Måste säga att jag tycker att de var väldigt gulliga och bra på RMC. Barbara gjorde ÄP och det kändes helt ok. Nu är jag lite öm på vä sida, men inte så farligt.
    Sköterskan Carola var underbar!

Himlan77: Jag håller tummarna för dig!

• HERO2009

Bamboocha; GRATTIS! Vad roligt att läsa sådana glada nyheter en tisdagkväll... Kände du det på dig? Eller vågade du inte hoppas och ta ut ngt i förskott?!?

Mumlan74: Håller med dig, Carola var helt fantastisk

Himlan77: Det verkar vara som så att du och jag ligger med en dag skillnad bara! För visst ska du göra gravtest nästa onsdag den 15.
    Själv ska jag göra testet på torsdag och man är ju såååå nyfiken så man håller på att spricka........

• Bamboocha

HERO2009: Jo har ju varit gravid innan. Men i fredags kände jag typ lite illamående vid 11 på dagen sen lite brösten men inget annat. Är ju relativt ung 23 med så. Men men är så glad!! Trodde att vi skulle lyckas men tänkte först inte att jag skuelle tänka på det för mycket så man blir besviken.

• Himlan77
    HERO2009 skrev 2010-12-07 19:24:15 följande:
    Himlan77: Det verkar vara som så att du och jag ligger med en dag skillnad bara! För visst ska du göra gravtest nästa onsdag den 15.
    Själv ska jag göra testet på torsdag och man är ju såååå nyfiken så man håller på att spricka........
    Jag ska testa nästa onsdag, helt rätt Så imorron är det halvtid. Känner egentligen ingenting, mer än att magen känns ansträngd framåt eftermiddagen och att något jobbar därnere... Sen om det är äggstockarna jag fortfarande känner av eller om det är livmodern är svårt att säga... Det ilar och drar ibland, men som sagt, jag vet inte... Kan bara hoppas...
Svar på tråden rmc linköping - ivf