• Piggelin80

rmc linköping - ivf

Undrar om det är någon mer som ska göra IVF i Linköping? Ska själv påbörja mitt andra försök om ett par veckor. Jag o min man har försökt aktivt i två år och är oförklarligt barnlösa. Vi bor Jönköping men gör försöken i Linköping. Undrar om det är någon som vill följas åt?

• Svar på tråden rmc linköping - ivf
  • Mumlan74

Sjukhuset ringde vid elva-tiden idag. Jag höll på att svimma, dö och fick hjärtklappning galore. Nu är det kört, var det enda jag kunde tänka. Men Annelie lugnade mig nästan på en gång. De undrade bara om vi fått med oss nyckeln till hänglåset igår. Vilket vi hade....

Hon kunde berätta att två ägg blivit befruktade, men att vi inte vet något förrän i morgon.

• Spugnola

mumlan ojojoj! jösses jag fick hjärtklappning jag med!!!!! min första tanke innan jag hann läsa färdigt.. "oj stackare!" blev det klart m insättning?

• g l i m r a

Bamboocha: Ett jätte GRATTIS!!
    Min remiss blir skickad till RMC nu innan jul den 21. Nån som har erfarenhet av hur lång tid det tar innan man får första besöket?
    Är så jäkla nervös nu och vill bara komma igång.. Bara man har ett datum för första träffen så känns det mycket lugnare.

• g l i m r a

anlijoos: Har de inte ens skickat remissen till RMC eller väntar nio svar från de?

• anmaelli

Tack för era svar angående tidena för julstängt!

G l i m r a: De har skickat remissen, de gjorde det för en sisådär månad sedan. Så vi väntar nu på att de ska höra av sig angående ett första möte. Då vi har en bit att åka så vill man ju gärna planera in det i tid så att det inte ska störa för mycket av annat man har inbokat. Såklart går detta före, men man måste ju få livet runtomkring fungera också på bästa sätt :)

• Honken
    Himlan77 skrev 2010-12-07 20:39:27 följande:
    Fel av mig, på deras sida på nätet står det att de stänger den 20:e
    Tack Himla!
    Mumlan74 skrev 2010-12-08 11:46:37 följande:
    Sjukhuset ringde vid elva-tiden idag. Jag höll på att svimma, dö och fick hjärtklappning galore. Nu är det kört, var det enda jag kunde tänka. Men Annelie lugnade mig nästan på en gång. De undrade bara om vi fått med oss nyckeln till hänglåset igår. Vilket vi hade....

Hon kunde berätta att två ägg blivit befruktade, men att vi inte vet något förrän i morgon.
    ET idag? LYCKA TILL!!!!!!
  • g l i m r a

anlijoos: Du har väntat en månad iaf, hade hoppats på att du skulle säga nån vecka.. ja vet att det kan dröja upp till tre månader innan man får första besöket men jag vill inte vänta så länge. Isf får jag vänta till april=(

• Lovisatjejen

Även om det låter helt logiskt med julstängt hade jag inte en tanke på det. Då blir det inte start när jag vill då kanske. Start januari eller februari är ju ingen större skillnad heller men....

• Mumlan74

Honken: Jajemen! Ett toppembryo blev det. Det andra hade inte delat sig som det skulle. Så nu ruvar jag. Och önskar mig ett plus i julklapp!

• g l i m r a

Håller tummarna för alla er som ruvar Drömmer

Svar på tråden rmc linköping - ivf