FruLila2010 skrev 2010-12-14 10:47:41 följande:
Mumlan74: Vilket bra resultat att alla befruktades. Men man vill ju alltid ha mer, så känner jag i alla fall. Några till frysen vill jag ha denna gång. Hoppas

.
Jag fick också bara ett toppägg av hela 25. Känns väldigt lite och förvånad blev jag när de berättade resultatet för jag trodde verkligen det skulle bli fler och något till frysen när de ändå fick ut 25.
Undra om man får annan medicin eller om de kör samma protokoll som innan?
Ruvar du nu?
Vädur 78: Alla är välkomna att säga sitt

Det kanske är något i det du säger med kvaliteten. Eftersom jag svarade på medicinerna så fort och blev lite överstimulerad kanske jag fick många ägg men att de då inte var av bra kvalitet, att det blev fler omogna istället. Kanske är bättre att gå sakta fram och få bra kvalitet och färre antal ägg. Vet inte...snillet spekulerar...
Känns tråkigt också att byta klinik även då vi betalar och kan välja själv. Tänker på resor, tid och pengar. Att denna är närmast och nära hem. Men vi får se vad denna sista behandling visar.
Man tycker ju att alla kliniker ska köra på samma sätt med samma resultat men när man läser i forumet ser man ju stora skillnader i tillvägagångsätt och mediciner och rekomendationer.
Visst är det supertråkigt att behöva betala själv. Tror det skiljer en hel del på klinikerna faktiskt.
Men när man lyckas är det värt varenda krona, det vill jag lova
Vi fick ju bättre kvalité nu när vi körde med korta metoden istället. De kan ju vara lite svåra med att få köra den på RMC, men står man på sig så kan det gå vägen.
Hoppas verkligen att du lyckas men vill bara inte du ska ge upp om du inte lyckas där!! KRAM