• Piggelin80

rmc linköping - ivf

Undrar om det är någon mer som ska göra IVF i Linköping? Ska själv påbörja mitt andra försök om ett par veckor. Jag o min man har försökt aktivt i två år och är oförklarligt barnlösa. Vi bor Jönköping men gör försöken i Linköping. Undrar om det är någon som vill följas åt?

• Svar på tråden rmc linköping - ivf
  • Honken

Grattis Bamboocha!!  Härligt att höra!

När stänger RMC föt julen? Vet iaf att det är 34 dagar kvar till den 10/1!

• Himlan77
    Honken skrev 2010-12-07 20:14:03 följande:
    Grattis Bamboocha!!  Härligt att höra!

När stänger RMC föt julen? Vet iaf att det är 34 dagar kvar till den 10/1!

Jag har hört den 17:e i något sammanhang, men jag är långt ifrån säker... det kan vara något annat jag blandar ihop det med...
  • Himlan77
    Himlan77 skrev 2010-12-07 20:25:11 följande:
    Jag har hört den 17:e i något sammanhang, men jag är långt ifrån säker... det kan vara något annat jag blandar ihop det med...
    Fel av mig, på deras sida på nätet står det att de stänger den 20:e
  • anmaelli

Grattis Bamboocha!!

Någon som vet när de öppnar på RMC igen? Vi väntar fortfarande på remiss och jag börjar bli så otålig att inte ens ha första mötet inbokat.

• anmaelli
    anmaelli skrev 2010-12-07 21:46:00 följande:
    Grattis Bamboocha!!

Någon som vet när de öppnar på RMC igen? Vi väntar fortfarande på remiss och jag börjar bli så otålig att inte ens ha första mötet inbokat.
    Alltså, när de öppnar efter jul menar jag?
  • Himlan77

Om du googlar på "rmc linköping" så får du fram länk till deras hemsida. Där står att de har julstängt 20 dec-9 jan.

• Erica b
    anmaelli skrev 2010-12-07 21:46:51 följande:
    Alltså, när de öppnar efter jul menar jag?
    RMC öppnar den 10 januari igen efter jul!
    Jag kommer ihåg hur pissigt det var att ens ha ett första möte inbokat, det är mer hanterbart när man har ett datum att vänta på.
    Jag ska ringa upp den 10 januari för att få säkert spraydatum men har räknat ut själv att det blir det 19 jan så...41 dagar kvar!
    Bamboocha skrev 2010-12-07 18:56:13 följande:
    Hoppas jag med! Kan inte fatta det ännu men så är det gjorde med clear blue digitaltest. Skulle testa i morgon men kunde inte vänta.
    GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Åh så underbart!!!
  • Spugnola

Bamboocha!! Grattis gud va kul för dig!!
    Mumlan!! Attans va bra ändå!! Håller tummar för att det blir insättning snart igen!

Idag känner jag mig fortsatt tacksam i min fertilitetsresa. Var på UL idag, v 8 nu och idag fick vi se ett litet gryn med ett starkt blinkande hjärta. Jag hoppas så att det blir bra denna gång, jag är attans värd det! Vi är alla värda det efter allt kämpande!! Har inbillat mig att grav.symtomen som illamående istället är magkatarr o tröttheten av flytten men nu, NU såg det bra ut. Får försöka tänka på det!

Kram till cybervänner!

• Spugnola

ok dessutom så var karin supergullig, blir nästan rörd när jag tänker på henne. hon gav oss varsin kram när vi skulle gå o önskade oss lycka till flera ggr. det syntes att hon oxå var rörd.
    attans vilket mäktigt yrke hon har...

Svar på tråden rmc linköping - ivf