erica, usch fy satan vad man ogillar o träffa bebisar, speciellt nyfödda! säg hej o gratulera, så det blir gjort. sen kanske du helt plötsligt har jättemkt o göra, o måste gå vidare o jobba? du kommer fixa det! sen kanske du gråter floder efteråt men då gör du det, det är det minsta man får göra när man inte är glad! då känns det oftast bättre sen.
nelia, håller tummarna för dig att det går bra. ta hand om dig så länge!
boomis. mitt hjärta blöder för dig, vad dumt att rmc har stängt. tänkte inte på vad det innebär för er som ruvar under tiden. har det inte sagt ngt vad du kan göra eller vad det innebär att inte få mens? ta inte fram vinflaskan ännu. vill inte att du ska gå o hoppas i onödan heller men har det sagt att det innebär att du inte är gravid om det inte visar + på TD? ska berätta en hemlis för dig boomis. om inte jag hade sjukskrivit mig fr mitt cp-jobb och dessutom regelbundet gå o prata med en kurator hade jag nog heller aldrig haft styrka att komma dit jag är. ibland måste man stanna upp och göra det som är viktigt för sig själv. för mig, innan vi började med detta, ville jag göra det men det tog så mkt på resten av krafterna att jag inte göra ngt ytterligare. mina vänner undrar nog var jag varit denna höst, har inte ringt knappt en endaste gång.
jag säger inte att du ska sjukskriva dig, men du ska definitivt ta kontakt med mvc idag, berätta allt. de kan säkert ge dig råd. sen tar du kontakt m vårdcentral och säger att du behöver kuratorhjälp.
det kommer att gå bra.
ta bara en sak i taget.
stor kram till dig.