• Piggelin80

rmc linköping - ivf

Undrar om det är någon mer som ska göra IVF i Linköping? Ska själv påbörja mitt andra försök om ett par veckor. Jag o min man har försökt aktivt i två år och är oförklarligt barnlösa. Vi bor Jönköping men gör försöken i Linköping. Undrar om det är någon som vill följas åt?

• Svar på tråden rmc linköping - ivf
  • g l i m r a

Anlijoos: va avis ja blev nu:) vilket datum fick de eran remiss i dec?

• Erica b
    Cathy skrev 2011-01-19 10:10:16 följande:
    Lycka till med sprayandet Erica b!!
    Tack =) nu är man igång, sov inte mye inatt tittade mest på klockan o ville att den skulle slå 06.00 =)
    Nu är ja så trött att ja inte kan hålla ögonen öppna men ja tror inte det beror på sprayen utan att ja väntat o spänt mej så länge o nu är ja igång o kan slappna av ?
  • Cathy
    Erica b skrev 2011-01-19 11:10:34 följande:
    Tack =) nu är man igång, sov inte mye inatt tittade mest på klockan o ville att den skulle slå 06.00 =)
    Nu är ja så trött att ja inte kan hålla ögonen öppna men ja tror inte det beror på sprayen utan att ja väntat o spänt mej så länge o nu är ja igång o kan slappna av ?
    Du har säkert rätt att det inte var sprayen..Det här är påfrestande för hoppet om plus finns ju där hela tiden och man spänner sig även om man försöker slappna av. Håller tummarna för dig! kram  
  • Erica b

Humör! Som värsting PMS, åkte o boxades o då blev humöret bättre. Noll tålamod!

Huvudvärk som dunkar i tinningarna, hugg/kramper i magen, lite illamående. Jo tack nu känns det i kroppen att man styr med ngt! Tung i kroppen o trött men inte sovtrött utan mer hängig/slö.

6tte sprayning nu, andra dagen. Börjat blogga med om ngn tycker sånt ä kul att läsa:
    ickans.blogg.se

Kram

• Karli
    g l i m r a skrev 2011-01-13 12:13:53 följande:

Karli: Jag hoppas så innerligt att du har rätt, med balandade känslor är ju detta såklart. men ja vill ju komma igår nu så fort som möjligt även fast ja inte är sugen på all smärta det kommer medföra..=(

Det är inte alls säkert att det medför smärta
    Jag har varit väldigt förskonad.
    Lite smått trött under sprayningen annars inga konstigheter på vägen.
    Inte ens äggplocket gjorde ont
    Snart dax att sätta fart en andra gång!
  • anmaelli

g l i m r a: jag vet inte riktigt när de fick remissen, i mitten av december skulle jag tro! Inte hört nåt än?

• g l i m r a

Anlijoos: ja i fredags damp den ner. 9/3 fick vi tid, hade hoppats på lite tidigare men men. Hoppas att tiden går fort nu tills dess.

• anmaelli

g l i m r a: Det kommer gå superfort!!! VI ligger rätt nära varandra i tiden då beroende på när man kan komma igång sen :) Spännande!!!

• g l i m r a

Anlijoos: ja mycket spännande. Det beror ju på om vi får köra långa eller korta metoden. Hörde nånstans att om man hade lätt för överstimulering så kör man hellre korta. Jag vill ju komma igång så fort som möjligt så korta hade ju varit underbart men den som lever får se:) har du nån aning?

Svar på tråden rmc linköping - ivf