• Piggelin80

rmc linköping - ivf

Undrar om det är någon mer som ska göra IVF i Linköping? Ska själv påbörja mitt andra försök om ett par veckor. Jag o min man har försökt aktivt i två år och är oförklarligt barnlösa. Vi bor Jönköping men gör försöken i Linköping. Undrar om det är någon som vill följas åt?

• Svar på tråden rmc linköping - ivf
  • Calimba

Mumlan74: Det går bra men känner mig såå gravid men det har ju med alla gulkroppshormoner att göra. Är bara på RD 3. Stackars mi nsambo som får ta mot allt elakt jag råkar säga men är ju inte jag utan alla dessa hormoner. Får du oxå springa upp på toaletten flera gånger på natten? Tror det beror på vaggissarna. Känns idag som att det är långt borta till TD men man har sina dagar.

• HERO2009

vi plussade idag!
    Är så fantastiskt glad ... Hoppas nu det håller hela vägen fram!

Himlan: Ett stort grattis till dig!

Till er övriga lycka till ....

Kramar

• Calimba
    HERO2009 skrev 2010-12-15 11:49:19 följande:

vi plussade idag!

Kramar

Grattis Glad
  • Spugnola

hero!! satan va kul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    grattis grattis!! heja nu ruvisar, inte långt kvar till td.
    vet inte hur mga ggr jag han bli deprimerad under den där ruvartiden, hann tvivla, fundera o älta... :)
    försök o inte julstressa för mkt denna jul bara, se till o gör snälla o fina saker mot kroppen. vila så mkt som möjligt!
    kramar!!!

• anmaelli
    HERO2009 skrev 2010-12-15 11:49:19 följande:

vi plussade idag!

Kramar

Grattis!! :D
  • anmaelli
    Himlan77 skrev 2010-12-14 18:42:50 följande:
    Jag fick tre toppenembryon, ett till mig och två till frysen. Det är vårt första försök och idag har jag PLUSSAT Skrattande
    Grattis Himlan77, SÅÅÅ underbart!
  • maryjac

Oj vilken kallabalik det varit i den här tråden på sistone!

Jag "smygläser" här lite nu och då. Går också på RMC. Vi är också nöjda med dem. Tyckte Karin var lite läskig först, men sett igenom hennes yta. Älskar Carola och Anneli är så snäll i telefon!!!

Vi fick 14 ägg, varav 12 befruktades, 6 topp kvalitet... Det skulle inte jag klaga på. Har gjort 3 försök. Båda upptiningarna har gått vägen och allt har sett lika bra ut som vid nedfrysningen. Hoppas på att försök 4 ska lyckas efter nyår.

Grattis till alla plus å kram till alla som ruvar!

• Nelia10

Måste bara göra ett inlägg, har följt tråden ett tag men aldrig skrivit något.
    Vi har gjort 3 behandlingar på RMC och aldrig fått något av toppkvalité och när sista försöket misslyckades tidigare i höstas så valde vi att gå vidare på CVL i Uppsala och då fick vi 8Förvånad st till frysen så jag tror verkligen det kan var skillnad på klinikerna. Det var ju ganska rejäl skillnad för oss! Ruvar nu och hoppas det ska gå hela vägen denna gång!
    Har även en i min bekantskapskrets som gjort IVF på RMC och det var likadant för dem de fick toppembryo först när de bytte till privat klinik. 

• boomis

Vi går hos rmc i Linköping. Vi är jättenöjda med dom!!! men vi har ju iofs inget annat att jämföra med :)
    Men vi har fått bra bemötaande både vid besök och telefonsamtal.
    Det låter ju konstigt om dom gör något sämre än andra kliniker, för att få embyon av sämre kvalitet?
    Vi fick ut 11 ägg varav 10 befruktades med toppkvalite!
    Första färskförsöket misslyckades :(
    Och nu ruvar jag på vårt frysförsök!! Testadag på måndag=dag 21. Ingen mens i sikte än iaf :)

Svar på tråden rmc linköping - ivf