• Piggelin80

rmc linköping - ivf

Undrar om det är någon mer som ska göra IVF i Linköping? Ska själv påbörja mitt andra försök om ett par veckor. Jag o min man har försökt aktivt i två år och är oförklarligt barnlösa. Vi bor Jönköping men gör försöken i Linköping. Undrar om det är någon som vill följas åt?

• Svar på tråden rmc linköping - ivf
  • Calimba
    Erica b skrev 2010-12-27 19:18:30 följande:
    Helt underbart, grattis!!!!
    Tack {#emotions_dlg.flower} håller tummarna för er alla som ska påbörja behandlingen snart, och för er andra som kämpar på efter IVF Hjärta
  • Frulila1

Grattis Calimba till plusset.

Själv ska jag höra av mig till RMC direkt när de öppnar om jag får börja spraya på denna mens som kom 29 december. Annars är det bara att vänta. Vill börja NU.

• Calimba

Frulila1: Tack så mycket Glad.
    Hoppas det går bra för dig på denna resa {#emotions_dlg.flower}

• Himlan77
    Har inte varit härinne på några dagar. Kommer nog inte vara så aktiv på ett tag heller, tror jag... Det har tagit så himmelens lång tid att komma hit där vi är idag, att det känns helt overkligt och jag har svårt att ta till mig att det faktiskt gick vägen, att jag blev gravid... Så jag måste landa i det och det måste jag göra själv, känner jag. Jag uppskattar alla härinne som stöttar och peppar, men det här är något som sitter i mitt huvud, som jag måste bearbeta själv... Så jag säger Gott Nytt År och lycka till alla kämpartjejor! Jag är övertygad om att alla kommer hamna där jag är nu en dag. Kram på er Hjärta
    PS. Jag kommer skriva samma sak i flera trådar, om ni som oxå är med i flera undrar. DS.
  • Erica b
    Frulila1 skrev 2010-12-30 16:12:19 följande:

Grattis Calimba till plusset.

Själv ska jag höra av mig till RMC direkt när de öppnar om jag får börja spraya på denna mens som kom 29 december. Annars är det bara att vänta. Vill börja NU.

då ligger vi exakt lika =)
  • Honken

Tjejer, 2011 det är vårt år! RMC Linköping ska göra oss lyckliga!Flört
    Och grattis till er som plussat!

Håller nu tummarna på att min mens inte startar innan den 10:e! Skulle vara så typiskt! Då blir allt uppskjutet en månad.. Känns som en evighet nu när man är så nära!
    Är det någon som vet om man kan få tag i någon på RMC nu när de har stängt? Telefonnummer? Vill få tag i dem innan jag hämtar ut allt.

• Erica b
    Honken skrev 2011-01-04 20:55:55 följande:
    Tjejer, 2011 det är vårt år! RMC Linköping ska göra oss lyckliga!Flört
    Och grattis till er som plussat!

Håller nu tummarna på att min mens inte startar innan den 10:e! Skulle vara så typiskt! Då blir allt uppskjutet en månad.. Känns som en evighet nu när man är så nära!
    Är det någon som vet om man kan få tag i någon på RMC nu när de har stängt? Telefonnummer? Vill få tag i dem innan jag hämtar ut allt.
    Har inte en aning om det finns ngt "akut" nr t mej sa de bara att det finns ingen på plats ifall man skulle behöva dom-därför ja inte fick börja spraya på egan hand i julas...

Å ja 2011 är vårt år =D
    Hjärta
  • Honken

Fan fan fan.. Fick mensen nu!! Natten till lördag.. Så nära men ändå inte..
    Har PCO, sen jag sluta med Proveran tog det 47 dagar för mensen att komma, nästa gång tog det 42 och nu denna gång tog det helt plötsligt bara 35 dagar! Varför?! Skrikandes

Vad tror ni, blir det nu uppskutet en månad?
    Gråter...

• Vädur 78
    Honken skrev 2011-01-08 01:02:34 följande:
    Ska tillägga att jag ska köra den korta metoden.
    Korta metoden börjar du cykeldag 2 eller 3 men skulle även gå dag 4. Ring direkt när de öppnar på måndag, ett tips är att boka tid på deras hemsida, brukar var lättare än att komma fram på telen den dagen de öppnar.
    ♥♥♥
Svar på tråden rmc linköping - ivf