Spugnola skrev 2010-12-14 20:51:04 följande:
HIMLAN!!! SÅ GLAD FÖR DIN SKULL!!!
Grattis!!!
Ta hand om dig nu!!
Kramar!!
Körsbärspaj o Vädur, ni har sagt ert nu och verkar ha fått EN bild av RMC. Vi är nga andra här som fortfarande är mitt uppe i behandlingar på RMC och har EN annan bild och självklart därför hoppas en hel del!!
För att kunna hoppas är en viktig del att känna tillit. Om den LOKALA tidningen är ngt biased och skriver att RMC är bäst i landet, kan vi inte få känna att de faktiskt gör ngt bra då med? Kanske inte är helt vetenskapligt baserat men som redan sagt, de uträttar faktiskt stordåd och bra saker oxå!
Privat o landsting har lite olika budget, kan förstå om man kan lägga flera timmar på ett första försök om man lägger lite slantar. Man kan få mkt bara man betalar för det.
Nu tycker jag vi hoppas vidare på att RMC gör allt de kan för att kunna ge oss bästa möjliga chanser .
Calimba o Mumlan, förstår att er väntan är näst intill outhärdlig! Jag lovar snart är det TD, drick lite glögg, tänd lite ljus, fira lite jul o så är ni där sen!
Kramar!
Oj bestämmer du vad alla ska skriva på fl??? Det var något nytt.... det är väl ändå ett öppet forum och då får man nog lära sig att läsa både gott och ont annars kanske man inte har på fl att göra.....
Du får ju skriva vad du vill..... och jag vad jag vill