• Anonym (Sådeså!)

KUKstorlek har visst en betydelse!!

Det är många som säger att de inte har någon som helst betydelse vilken storlek mannen har, den personen ljuger nästan. Visst personen med liten kuk, kan tillfredställa på andra sett. Men kommer man med någon hem med någon ifrån krogen tex. Då vill man väl känna något, annars var de ju helt onödigt att ta med den personen hem!

Jag blev själv besviken när en snygg, välrtränad, lång kille kom med mig hem.. De var inte de roligaste. Jag bad honom ta på sig kläderna och gå hem.

Sen vill jag inte ha en RÅstor balle heller, för de kan ju inte heller vara så skönt. Normalt anser jag vara 17-18 DÅ känner man något!
  • Svar på tråden KUKstorlek har visst en betydelse!!
  • Gömd
    Visst har storleken betydelse. Det betyder inte att större är bättre, inte heller sämre, men den har betydelse. Alla gillar ju inte heller samma form (tack och lov). Min ex hade en lång som han inte fick in helt i mig. När han blev för ivrig gjorde han illa mig . Har träffat en man med mycket kortare (och mycket grövre). Han passar mig perfekt. Det är underbart att kunna njuta när han stöter in den och den når precis lagom långt in.
  • Kenko

Som man är man väl medveten om att storleken har betydelse. 12,5-15cm är ungefärligt den globala medeln då även 16-18 inte är ovanligt heller. Men det viktigaste är faktiskt omkrets för det gör att kvinnan känner mer. Har men en 20cm spaghettisnorre så äre ju inte så roligt för honan ;)

Det folk dock oftast inte tänker på när de säger "Storleken har betydelse" är att det även menar att för stora och då även för små penisar inte är något positivt. Vad som är för litet/för stort avgörs ju såklart av hur individen är uppbyggd rent fysiskt.

Men man kan förstå att en flicka som dragit hem ett engångs ligg blir besviken om mannen har en mindre än adekvat penis för då är det mindre chans för att han kommer ge henne njutning. Vilket inte kanske alltid är fallet.

• Anonym

Klart storleken har betydelse. Alla har väl sina önskvärda mått beroende på vilken mus man har hehe vissa är ju trängre och anda luftigare.......sen om penis är liten eller muffen stor, de låter jag vara osagt. Men de finns lock till alla grytor så.....

Personligen behöver han inte vara så lång men grövere vore väl trevligt. Men viktigast av allt för egen del är at jag hyser känslor för människan och att han kan röra sig någorlunda i sängen, även jag då.

• Anonym (Midsize)
    Anonym (stora kukar) skrev 2010-08-21 19:12:23 följande:
    Klart att storleken har betydelse.... är väl inte bara män som tycker att stora bröst är vackert vi kvinnor vill ha stora kukar sen vad varje individ finner stort är en annan fråga. För mig är en normal kuk runt 18-19 cm och en bamse kuk är över 20 cm.
    Måste säga att jag beundrar ditt ögonmått, 19 cm är normalt...

...men är den 10 millimeter längre, ja då snackar vi bamsekuk  

På Familjeliv finns det vissa saker som aldrig slår fel;
    1. Någon gång i veckan startas trådar "vi-ska-testa-analsex-för-första-gången-men-hur-ska-vi-göra?" (99% av dessa är förmodligen av män i syfte att få läsa lite vad som uppfattas som upphetsande.)

2. Lite mer sällan, kanske varannan månad, startas trådar om kukens storlek. (Ska man sätta ett nyckelord blir det micropenis.)

3. I dessa trådar refererar alltid MickeN till Benny Hästakuk. Karln är närmast att likna vid en levande legend (eller myt?) vid det här laget, förmodligen utan att veta om det Micke, jag träffade några sköna göteborgare i Sydamerika i slutet av 90-talet, bland annat Benny som enligt sina polare hade just en "hästakuk", kan det vara samma lirare?
  • hejsan95
    Apocalypso skrev 2010-08-29 21:24:19 följande:
    Om man bara har sex med den man älskar skulle det bli ett ganska torftigt liv ...  jag har sex för att jag är kåt och då behöver det nödvändigtvis inte vara med ngn jag skulle råka älska, ska man leva i avhållsamhet bara för att man inte älskar ngn? Kräks
    Men jag har sex för att jag älskar min pojkvän. Jag vill inte ha sex med någon jag inte kan lita fullt på. Och livet behöver inte vara kasst bara för att man bara har en person att ligga med. Och visst fins det folk som har sex med personer de inte älskar. Jag har inget emot det, bara att jag aldrig skulle göra det själv. Men det är ju olika från person till person. Fast man borde känna personen lite så det inte blir helt fel.
  • Completorium

Rätt komiskt att läsa vad folk har för preferenser. Såg en kvinna som sökte älskare beskriva sig som en "kvinna som behöver kuk helst en kille som kör turisbuss dom lär ju ha lite riktiga doningar i brallan".

Så nu visste ni det! Man väljer yrke efter kukstorlek!

• roflmao
    Completorium skrev 2010-09-01 11:16:37 följande:
    Rätt komiskt att läsa vad folk har för preferenser. Såg en kvinna som sökte älskare beskriva sig som en "kvinna som behöver kuk helst en kille som kör turisbuss dom lär ju ha lite riktiga doningar i brallan".

Så nu visste ni det! Man väljer yrke efter kukstorlek!
  • Anonym (lillen)

Konstaterar efter natten att storleken har be tydelse i viss mån. Hon red mig och om jag varit längre så hade jag inte åkt ut och brutit kuken :p

Förövrigt verkar det inte vara så viktigt eftersom jag får medaljer och pokaler varenda jävla helg. Å jag har inte sex för att det ska vara bra för tjejen och få höra att jag är bra utan för att jag gillar det och njuter av det!{#emotions_dlg.djavulsk}

• Anonym

Trodde inte att det fanns, men för de lite mindre som vill testa att se tjejen njuta på riktigt av en rejäl utrustning finns faktiskt penisförlängare

Svar på tråden KUKstorlek har visst en betydelse!!