• Anonym (Sådeså!)

KUKstorlek har visst en betydelse!!

Det är många som säger att de inte har någon som helst betydelse vilken storlek mannen har, den personen ljuger nästan. Visst personen med liten kuk, kan tillfredställa på andra sett. Men kommer man med någon hem med någon ifrån krogen tex. Då vill man väl känna något, annars var de ju helt onödigt att ta med den personen hem!

Jag blev själv besviken när en snygg, välrtränad, lång kille kom med mig hem.. De var inte de roligaste. Jag bad honom ta på sig kläderna och gå hem.

Sen vill jag inte ha en RÅstor balle heller, för de kan ju inte heller vara så skönt. Normalt anser jag vara 17-18 DÅ känner man något!
  • Svar på tråden KUKstorlek har visst en betydelse!!
  • jfsebastian
    StinaFia skrev 2010-08-27 12:19:10 följande:
    amen
    Pax vobiscum
  • StinaFia
    jfsebastian skrev 2010-08-27 13:14:18 följande:
    Pax vobiscum
    detsamma!

vad gör vi eg i denna stökiga tråd? ;)
  • jfsebastian
    StinaFia skrev 2010-08-27 13:19:44 följande:
    detsamma!

vad gör vi eg i denna stökiga tråd? ;)
    Bored to death , antar jag.
  • Anonym (Håller inte med)

Jag tycker inte att storleken har betydelse. Min första pojkvän hade 24 cm lång snopp och min nuvarande kanske har 13cm. Ganska stor skillnad.. men jag känner ingen skillnad förutom att med min första att han inte fick gå förlångt in i mig för då gjorde det ONT! Min nuvarande kille har svårt att ens komma in i mig, så jag tror att vaginan anpassar sig efter storlek.. Så jag håller inte med dig trådstartaren!

• jfsebastian
    Anonym (Håller inte med) skrev 2010-08-27 13:33:28 följande:
    ! Min nuvarande kille har svårt att ens komma in i mig
    Så det påverkar inte sexlivet att han inte ens når in i dig?

Tjena!
  • PrimitivMan
    Herr Häst skrev 2010-08-27 10:45:03 följande:
    Hur har du kommit fram till att 90 procent av alla kvinnor anser att storleken har liten eller ingen betydelse? Och vad menar med liten? Liten som i gör knappt till eller från vid sex? Eller liten som i att det inte är en dealbreaker vid ONS och ingenting man dumpar en kille för? Det gör ju ganska stor skillnad om man säger så.
    Enligt undersökningar som har gjorts. Minns inte var jag sett det dock. För mig att det vara ifall de upplevde någon större skillnad. Ja och att grovleken är viktigare än längden visar de undersökningarna med.
    Herr Häst skrev 2010-08-27 10:45:03 följande:

Ja usch för männen som berättar om sina jätteorgan, tackar vet vi männen som av någon outgrundlig anledning känner sig manade att berätta om sina något-större-än-genomsnittet-organ... Drömmer

Ja jag inser ironin i det hela. Men det sa jag därför att i de här diskussionerna brukar argument komma upp ifall man har åsikter typ "det är för du har en liten själv" eller "för du har en stor" etc.

Men jag tror du vet vilka typ av inlägg jag pratar om. Typ från nyskapade konton och aldrig anonymt (själv kan jag inte posta anonymt), i hopp att få inboxen fylld av intresserade .
  • PrimitivMan
    StinaFia skrev 2010-08-27 12:15:59 följande:
    Det är inte onormalt att ha 10 cm kuk eller 20 cm kuk heller, bara mindre vanligt.

Att du blir trött på disskussionen är förstås i sin ordning, men man får nog räkna med att kukstorlek disskuteras på ett forum om sex.
    Medel är kanske ett bättre ord.

Blir inte trött på diskussionen i sig, men att de aldrig leder någonstans och att det är samam argument om och om igen. Fast det kan ju vara kul ändå iof :)
  • Rynkigutanpåslätinuti
    jfsebastian skrev 2010-08-27 13:35:31 följande:
    Så det påverkar inte sexlivet att han inte ens når in i dig?

Tjena!
    Hon säger inte att han inte når in utan att komma in. Sedan säger hon att vaginan anpassar sig. Tror hon därmed menar att hennes vagina har blivit tajtare inte att ingången till vaginan flyttat sig.
  • FaberCastell

Komiskt att läsa en sån här tråd på ett föräldraforum. Kvinnor som fött ett eller annat barn brukar sluta klaga på mannens storlek när dom inser att dom själva gått upp både ett och två nummer i storlek därnere. TS, har du funderat på vad killen tyckte när han inte kände nåt? "It takes two to tango"... 

• Herr Häst
    Rynkigutanpåslätinuti skrev 2010-08-27 14:06:36 följande:
    Hon säger inte att han inte når in utan att komma in. Sedan säger hon att vaginan anpassar sig. Tror hon därmed menar att hennes vagina har blivit tajtare inte att ingången till vaginan flyttat sig.
    Även om slidans tajthet kan variera med dagsformer är skillnaden inte *så* stor.

Två mycket mer sannolika förklaringar:

1. Den nya killens kuk är inte så lång (13 cm), men den är jävligt grov. Svårighet att komma in beror ju liksom inte på längd utan på grovlek.

2. Tjejen är av någon anledning inte alls lika våt  och svullen som hon brukade vara med sin gamla kille. Då blir det mycket svårare att tränga in, även om man är liten.
Svar på tråden KUKstorlek har visst en betydelse!!