• Anonym (Sådeså!)

KUKstorlek har visst en betydelse!!

Det är många som säger att de inte har någon som helst betydelse vilken storlek mannen har, den personen ljuger nästan. Visst personen med liten kuk, kan tillfredställa på andra sett. Men kommer man med någon hem med någon ifrån krogen tex. Då vill man väl känna något, annars var de ju helt onödigt att ta med den personen hem!

Jag blev själv besviken när en snygg, välrtränad, lång kille kom med mig hem.. De var inte de roligaste. Jag bad honom ta på sig kläderna och gå hem.

Sen vill jag inte ha en RÅstor balle heller, för de kan ju inte heller vara så skönt. Normalt anser jag vara 17-18 DÅ känner man något!
  • Svar på tråden KUKstorlek har visst en betydelse!!
  • StinaFia
    FaberCastell skrev 2010-08-27 14:09:46 följande:
    Komiskt att läsa en sån här tråd på ett föräldraforum. Kvinnor som fött ett eller annat barn brukar sluta klaga på mannens storlek när dom inser att dom själva gått upp både ett och två nummer i storlek därnere. TS, har du funderat på vad killen tyckte när han inte kände nåt? "It takes two to tango"... 
    ?

ju större fitta desto större behov av större kuk, kan man tycka...
  • StinaFia

En grej som ofta uppkommer till disskussion i denna tråd är fittans förmåga att töja ut sig. som argument används kvinnans förmåga att föda barn... jag tror att en påminnelse om att detta oftast inte är helt smärtfritt trots att det vanligtvis går tämligen långsamt och "försiktigt" är av nytta...

• Anonym

När jag var 16 hadd min bästa vän träffat en kille och hans kompis. Kompisen blev kåt på mig och jag på honom.

När vi skulle ha sex så bad han mig att runka av honom innan han stoppade in den. SERIÖST han måste haft någon åkomma av något slag. 5 cm med ett ollon liknande toppen av min tumme och jag har jävligt små händer. Jag kunde inte ta honom på allvar och blev så chokad att jag började skratta åt honom. Fick riktigt dåligt samvete efteråt men gjort är gjort.

Har varit med en man som hade 26 och det var INTE skönt enligt mig. Fick avbryta väldigt fort.
    Nu har jag en sambo som har enligt mig en perfekt kuk. ca 16 ca och lagom tjock :)

Men visst, har man ett one night stand eller en kk så kan man ju självklart ställa krav ;)

• jfsebastian
    Rynkigutanpåslätinuti skrev 2010-08-27 14:06:36 följande:
    Hon säger inte att han inte når in utan att komma in. Sedan säger hon att vaginan anpassar sig. Tror hon därmed menar att hennes vagina har blivit tajtare inte att ingången till vaginan flyttat sig.
    För att det resonemanget ska funka måste ju nuvarande killen ha en kuk som ett whiskeyglas, och det känns osannolikt.
  • Rynkigutanpåslätinuti
    jfsebastian skrev 2010-08-27 15:07:15 följande:
    För att det resonemanget ska funka måste ju nuvarande killen ha en kuk som ett whiskeyglas, och det känns osannolikt.
    Hårt som kristall och slipat runtom?
  • Anonym (Håller inte med)
    jfsebastian skrev 2010-08-27 13:35:31 följande:
    Så det påverkar inte sexlivet att han inte ens når in i dig?

Tjena!
    Jo han når in i mig, och kan komma in i mig, men det är svårt. Jag kanske är trång och han liten. Funkar bra.. kommer varje gång
  • HerrLugn

Då behöver man inte vara orolig för det.  Storleken har alltså betydelse och det har ju sagts flera gånger.Glad

• plura

-What!
    TS fan vad lågt gjort.
    När han nu inte kunde fylla dig, med vad han hade mellan benen så har ni väl kunnat sexa på fler sätt.
    Eller är det bara missionären med vanlig, regelrätt penetrering -lite tråkigt sådär- som gäller efter en krogrunda? 

Frågeställningen för övrigt tänker jag inte lägga mig i  

• Faber

Återigen sådana här trådar, är mer givande om man inte under/överdriver och om alla har samma uppfattning om hur lång en cm är.

Det vanliga motargumentet är att folk har olika uppfattning om vad som är lagom eller medel men det är inte ett argument, en cm är alltid en cm.

Om medel är 14.8 cm och en tjej tycker att 17 är lagom så innebär det inte att 17 är medel utan att hon föredrar några cm mer än medel.

Säg inte att ni föredrar medel, säg att jag tycker om 15 cm +/- 2. Kan tyckas petigt men diskussionen blir meningslös om folk har egna måttenheter, det måste finnas en absolut objektiv referns att utgå ifrån och det är [cm].

• Sessan C

okej, klart att d har betydelse om man inte känner något haha:) men för min del så föredrar jag normal, inte liten men absolut ingen stor... är helt för tight :P haha hade sex (elr ja så mycket som d gick) med en STOOR kille en gång och guuuud vad ont d gjorde... inget skönt alls..blev helt avtänd ju..Nä fyfan:) lagom är bäst:) dessutom har jag fått för mig att man typ blir slappare om man skulle ha sex med en bigbig guy hela tiden..ha ha

Svar på tråden KUKstorlek har visst en betydelse!!