• Anonym (Sådeså!)

KUKstorlek har visst en betydelse!!

Det är många som säger att de inte har någon som helst betydelse vilken storlek mannen har, den personen ljuger nästan. Visst personen med liten kuk, kan tillfredställa på andra sett. Men kommer man med någon hem med någon ifrån krogen tex. Då vill man väl känna något, annars var de ju helt onödigt att ta med den personen hem!

Jag blev själv besviken när en snygg, välrtränad, lång kille kom med mig hem.. De var inte de roligaste. Jag bad honom ta på sig kläderna och gå hem.

Sen vill jag inte ha en RÅstor balle heller, för de kan ju inte heller vara så skönt. Normalt anser jag vara 17-18 DÅ känner man något!
  • Svar på tråden KUKstorlek har visst en betydelse!!
  • Sessan C

men 16 /17 är väl lagom ..:) e inte d medel för en svensk kille?

• Anonym (Själv liten)
    Sessan C skrev 2010-08-28 21:56:25 följande:
    men 16 /17 är väl lagom ..:) e inte d medel för en svensk kille?
    Nej, 13-15 är medel.
  • Lulekillen

Om man nu verkligen vill veta vad som är medel så är ju google alltid bra :)

www.snopp.nu/

/J

• Anonym (OleDole...)
    Lulekillen skrev 2010-08-28 22:28:25 följande:
    Om man nu verkligen vill veta vad som är medel så är ju google alltid bra :)

www.snopp.nu/

/J
    Medellängd, diameter och omkrets
    Enligt undersökningar har man kommit fram till att medellängden på penisen är på ungefär 9,5 centimeter. Medelomkrets är ungefär 8 centimeter eller om man mäter i diameter så är medel diametern ungefär 3,2 centimeter.

Stod det där... Hmm, hård eller mjuk? Stämmer inte så bra med 13-15 låmg, 10 runt som brukar sägas...
  • HannaS86
    Anonym (Själv liten) skrev 2010-08-28 22:14:03 följande:
    Nej, 13-15 är medel.
    Jag har aldrig hört att 13 skulle vara medel, snarare 15-16 och det är vad jag skulle säga av egen erfarenhet också.

Och det är självklart att kukens storlek spelar roll men framförallt då omkrets och inte längd. Och även form och hårdhet (för det varierar också). De som säger något annat ljuger eller har helt enkelt inte testat tillräckligt många olika för att känna skillnad.
  • Anonym
    HannaS86 skrev 2010-08-29 08:22:25 följande:
    Jag har aldrig hört att 13 skulle vara medel, snarare 15-16 och det är vad jag skulle säga av egen erfarenhet också.

Och det är självklart att kukens storlek spelar roll men framförallt då omkrets och inte längd. Och även form och hårdhet (för det varierar också). De som säger något annat ljuger eller har helt enkelt inte testat tillräckligt många olika för att känna skillnad.
    Jag TROR inte att du med måttband(!) noggrannt(!) mätt tillräckligt många(!) kukar för att kunna uttala dig så säkert om 13 kontra 15 cm i medellängd!

Ögonmått säger ingenting och man måste självklart mäta _många_ kukar för att kunna säga något om medelvärdet. 15 st räcker inte liksom.
  • sumpbäver

Varför så många anonyma? Är det ett känsligt ämne?

• Anonym (ops)
    StinaFia skrev 2010-08-26 10:30:37 följande:
    stopp här tjejen! jag har aldrig hört talas om en karl som skickat hem en brud pga hängande blygdläppar... och då hör man ju ändå en del från unga, oerfarna grabbs....
    om det är nått jag lärt mig på FL så är det att vi killar inte på nått sätt slår tjejerna i fråga om chauvinism, fördömanden, ytlighet, avsaknad av ödmjukhet och vanlig hyfs.

För att generalisera utifrån TS alltså
  • Rynkigutanpåslätinuti
    Anonym (ops) skrev 2010-08-29 11:32:16 följande:
    om det är nått jag lärt mig på FL så är det att vi killar inte på nått sätt slår tjejerna i fråga om chauvinism, fördömanden, ytlighet, avsaknad av ödmjukhet och vanlig hyfs.

För att generalisera utifrån TS alltså
    Då är det här ändå en snäll tråd. Läs tråden om kukar är snygga för att få veta sanningen om hur du betraktas, om du nu är man.

Det kanske blir så när det är normen som talar. Inte särskilt vackert alls men eftersom de som tillhör normen anser att det är sanningen så har de inga moraliska funderingar kring vad de säger.
  • Faber
    HannaS86 skrev 2010-08-29 08:22:25 följande:

13 är median medan 14.8 är medel enligt en undersökning. Båda måtten ligger dock väl inom det som betraktas som normalt. Sedan framstår snopp.nu inte som en särskilt seriös sida med tanke på inläggen där. Snarare någon sorts sexversion av Lunarstorm vad gäller mognadsgrad hos klientelet.
Svar på tråden KUKstorlek har visst en betydelse!!