• Anonym (Sådeså!)

KUKstorlek har visst en betydelse!!

Det är många som säger att de inte har någon som helst betydelse vilken storlek mannen har, den personen ljuger nästan. Visst personen med liten kuk, kan tillfredställa på andra sett. Men kommer man med någon hem med någon ifrån krogen tex. Då vill man väl känna något, annars var de ju helt onödigt att ta med den personen hem!

Jag blev själv besviken när en snygg, välrtränad, lång kille kom med mig hem.. De var inte de roligaste. Jag bad honom ta på sig kläderna och gå hem.

Sen vill jag inte ha en RÅstor balle heller, för de kan ju inte heller vara så skönt. Normalt anser jag vara 17-18 DÅ känner man något!
  • Svar på tråden KUKstorlek har visst en betydelse!!
  • Anonym (Hanna)
    Anonym (lillen) skrev 2010-11-06 15:27:16 följande:
    Konstaterar efter natten att storleken har be tydelse i viss mån. Hon red mig och om jag varit längre så hade jag inte åkt ut och brutit kuken :p

Förövrigt verkar det inte vara så viktigt eftersom jag får medaljer och pokaler varenda jävla helg. Å jag har inte sex för att det ska vara bra för tjejen och få höra att jag är bra utan för att jag gillar det och njuter av det!{#emotions_dlg.djavulsk}
    hahah härligt att du är så öppen med dina upplevelser =) Men samtidigt kan "för" lång vara en nackdel enligt mig, det är inte kul om den är såpass lång att jag inte kan ta in hela, då känns det som att jag inte kan tillfredsställa honom helt.
  • kexkille

Mycket snack om kukens storlek!!!
    Någon som sett en tråd om stora slappa fittor?
    En tanke bara....

• Rotar

Efter att ha läst era inlägg om kvinnors behov av stor KUK för att bli tillfredställda, så föreslår jag att ni som har en son eller får en son i framtiden,ser er son i ögonen och förklarar för er son,att om han har liten snopp är det bästa han gör är att självdö,begå självmord,drunkna,eller bli överkörd,så att ni kvinnor slipper problemet att stöta på män med liten kuk i framtiden,abort är också ett alternativ, speciellt om det går att fastställa lillsnoppgenen,med tanke på att det förmodligen nått fel på ert eget DNA eftersom ni föder fram söner med små snoppar,för det kan ju inte vara fel på DNA som de stora KUKARNA ni sitter på har,för då skulle de inte vara så stora eller,och så till sist sätt er inte på småsnoppar så slipper vi att ni föder fram småsnoppar som springer runt och förstör ert sexliv,Jag hoppas att jag inte varit för grov mot er timida små varelser till prinsessor.

• redneck girl

smaken är som bekant som baken , vissa vill ha rejäla åkdon andra vill ha mindre . och det finns ju också lock till alla grytor...så ingen ska väl bli utan .

• Anonym (stora kukar)
    Rotar skrev 2010-12-13 20:16:19 följande:
    Efter att ha läst era inlägg om kvinnors behov av stor KUK för att bli tillfredställda, så föreslår jag att ni som har en son eller får en son i framtiden,ser er son i ögonen och förklarar för er son,att om han har liten snopp är det bästa han gör är att självdö,begå självmord,drunkna,eller bli överkörd,så att ni kvinnor slipper problemet att stöta på män med liten kuk i framtiden,abort är också ett alternativ, speciellt om det går att fastställa lillsnoppgenen,med tanke på att det förmodligen nått fel på ert eget DNA eftersom ni föder fram söner med små snoppar,för det kan ju inte vara fel på DNA som de stora KUKARNA ni sitter på har,för då skulle de inte vara så stora eller,och så till sist sätt er inte på småsnoppar så slipper vi att ni föder fram småsnoppar som springer runt och förstör ert sexliv,Jag hoppas att jag inte varit för grov mot er timida små varelser till prinsessor.
    Men hallå där du verkar ha stora problem!!

Män som skriver att dom älskar stora bröst och att dom inte alls tänder på småa bröst hur ska ni förklara för era döttrar om det då? Ska ni säga åt dom att förstora brösten för att kunna tillfredsställa männens behov?

Fattar inte det här, det finns huuur många trådar som helst om män som ÄLSKAR  stora hängiga bröst, det finns till och med män som skriver att dom vill vara otrogna med kvinnor som har stora bröst. Men så fort det skrivs om kuk storlekarna så ska män bli så jäkla sura och fjantiga????  Män skriver att vi kvinnor som vill ha rejäla doningar i fittan är slappa och onormala, män vad är då ni män? Vad ska ni göra med stora bröst??

ALLA människor är olika helt enkelt, vissa vill ha stora vissa vill ha småa vare sig det är kukar eller bröst bara att acceptera eller är det så svårt?

Jag älskar stora kukar och min man älskar större bröst så vi passar varandra helt perfekt.
  • Anonym (ekha)

om den är förstor så tycker jag bara att det gör ont
    är den för liten känner jag inget
    lagom är bäst

har dock varit tillsammans med en som hade liten ja det är som du säger vi hade en massa annat sex o han var en mestare på oralsex på mig

men du kanske är som samanhta i sex and the city?? inget fel med det

men lite taskigt att bara be han gå hem kunde du inte sagt att du hade drukigt för mycket sen sagt om han hörde av sig igen efter han sovit över att oj så kan det gå när man e full jag vet inte riktigt vad jag gjorde..eller något sånt

han fick nog lite dålig självkänsla stackars han

• Rotar
    Anonym (stora kukar) skrev 2010-12-14 13:03:30 följande:
    Men hallå där du verkar ha stora problem!!

Män som skriver att dom älskar stora bröst och att dom inte alls tänder på småa bröst hur ska ni förklara för era döttrar om det då? Ska ni säga åt dom att förstora brösten för att kunna tillfredsställa männens behov?

Fattar inte det här, det finns huuur många trådar som helst om män som ÄLSKAR  stora hängiga bröst, det finns till och med män som skriver att dom vill vara otrogna med kvinnor som har stora bröst. Men så fort det skrivs om kuk storlekarna så ska män bli så jäkla sura och fjantiga????  Män skriver att vi kvinnor som vill ha rejäla doningar i fittan är slappa och onormala, män vad är då ni män? Vad ska ni göra med stora bröst??

ALLA människor är olika helt enkelt, vissa vill ha stora vissa vill ha småa vare sig det är kukar eller bröst bara att acceptera eller är det så svårt?

Jag älskar stora kukar och min man älskar större bröst så vi passar varandra helt perfekt.
    Råkade i förbifarten hitta den här gamla tåden, bättre sen än alldrig som man säger, Det är så att jag försvarar inte männens missnöjda kommentarer om kvinnors kroppar heller,även de kan väl göra sina val utan att snacka så mycket skit, för alla kvinnor är också någon mans dotter och som då kanske lider av det. Och du som pratar om acceptans har du funderat över din egen brist på acceptans över åsikts-friheten, eller är "det" så svårt.
  • Anonym (jodåsåatt)
    Binary skrev 2011-05-17 19:48:55 följande:
    ... "if size doesnt matter, why are there no three inch dildos?"
    Det finns, min tjej har en vibrator som nog bara är två tum. Den används iofs inte för penetration. Jäklar, jag känner mig som om jag har en pråm jämfört med den även om jag är "normal"
  • Anonym (Robert)

Nu handlade det ju om k*kstorlek och jag har inte läst igenom alla 22 sidor i tråden. Dock vill jag ändå säga att det kan finnas skillnad mellan tjejers "storlek" också. Jag har själv en ganska "normal" k*k, drygt 17cm lång & 14cm i omkrets, och den har fungerat bra i de flesta fall (det skiljer inte sååå mycket mellan de flesta tjejer i "storlek" när de väl blivit rejält blöta, enligt min erfarenhet), men i en tidigare flickvän märkte jag faktiskt knappt att jag var inne (och hon lär väl inte heller ha känt så mycket just vid penetration)!

Kan förstå om den sistnämnda tjejen hör till dem som tycker att storleken är viktig... (Därmed inte sagt att alla som gillar stora k*kar är "stora".) Men jag vill också säga att hon var helt underbar ändå. Hade hon inte dumpat mig - p.g.a. "liten k*k" kanske?   - så hade jag gärna fortsatt förhållandet.

Svar på tråden KUKstorlek har visst en betydelse!!