Rotar skrev 2010-12-13 20:16:19 följande:
Efter att ha läst era inlägg om kvinnors behov av stor KUK för att bli tillfredställda, så föreslår jag att ni som har en son eller får en son i framtiden,ser er son i ögonen och förklarar för er son,att om han har liten snopp är det bästa han gör är att självdö,begå självmord,drunkna,eller bli överkörd,så att ni kvinnor slipper problemet att stöta på män med liten kuk i framtiden,abort är också ett alternativ, speciellt om det går att fastställa lillsnoppgenen,med tanke på att det förmodligen nått fel på ert eget DNA eftersom ni föder fram söner med små snoppar,för det kan ju inte vara fel på DNA som de stora KUKARNA ni sitter på har,för då skulle de inte vara så stora eller,och så till sist sätt er inte på småsnoppar så slipper vi att ni föder fram småsnoppar som springer runt och förstör ert sexliv,Jag hoppas att jag inte varit för grov mot er timida små varelser till prinsessor.
Men hallå där du verkar ha stora problem!!
Män som skriver att dom älskar stora bröst och att dom inte alls tänder på småa bröst hur ska ni förklara för era döttrar om det då? Ska ni säga åt dom att förstora brösten för att kunna tillfredsställa männens behov?
Fattar inte det här, det finns huuur många trådar som helst om män som ÄLSKAR stora hängiga bröst, det finns till och med män som skriver att dom vill vara otrogna med kvinnor som har stora bröst. Men så fort det skrivs om kuk storlekarna så ska män bli så jäkla sura och fjantiga???? Män skriver att vi kvinnor som vill ha rejäla doningar i fittan är slappa och onormala, män vad är då ni män? Vad ska ni göra med stora bröst??
ALLA människor är olika helt enkelt, vissa vill ha stora vissa vill ha småa vare sig det är kukar eller bröst bara att acceptera eller är det så svårt?
Jag älskar stora kukar och min man älskar större bröst så vi passar varandra helt perfekt.