• skalbagge

BF maj 2011

Jippiiie, plussade i morse! Fick missfall i Januari och sen dess har allt varit en lång väntan! Men nu äntligen!!!!! Hoppas nu allt går som det ska.
    Fler som har BF i maj 2011?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-08 18:07
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m54133732.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-29 17:47
    OBS!!! BF listan ligger här!!!!!!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54731404.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:34
    www.familjeliv.se/Forum-11-401/m58478407.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:36
    Bebistråden längts ned
  • Svar på tråden BF maj 2011
  • Sommarnatt2010
    tove83 skrev 2010-09-25 11:25:04 följande:
    ska jag börja oroa mig för missfall nu då?? eftersom jag mår toppen i V8??
    Nej det va verkligen inte så jag menade...Undrade mest om det stämmer eller inte. Har hört det. Men jag har många exempel på att man inte behöver märka av graviditeten mer än att magen växer o det har gått aldeless utmärkt
  • amisej

Idag mår man lite bra som innan...
    Om 6 dagar har man vul. Längtar så
    Vill ha ett bekräftelse på att de e nått i min mage som har börjat växa o mår bra...
    Ohhhhhhhh va jobbigt de e o vänta. :s

Ha en trevlig helg allesammans ;)

• Vix

Gjorde lite spådom på mig själv http://pregnancyandbaby.sheknows.com/pregnancy/baby/Madame-Zaritska-predicts-your-birth-experience-1.php spännande för att se om det slår in. Jag gjorde samma med mina söner och det stämde

Madame Zaritska, using her mystical powers, has the following prediction:

The day you deliver, outside will be light. Your baby will arrive in the early afternoon. After a labor lasting approximately 17 hours, your child, a girl, will be born. Your baby will weigh about 14 pounds, 3 ounces, and will be 21 inches long. This child will have light gray eyes and a lot of brown hair.

(¯`°?.¸ ♡Mamma till världens underbaraste pojkar, Hampus & Filip ♡ ¸.?°´¯)
  • jakeline
    minya skrev 2010-09-25 10:32:12 följande:
    fick lite nostalgi, kollade gamla bilder, här var jag i vecka 30 med dottern. 
    ser mest smällfet ut  
    intressant att se hur denna mage blir. 
    v 30 (29+0)
    haha jag i vecka 30 (29+0) med sonen....
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110513♥*~
  • Sommarnatt2010

ooo det där måste jag testa..Älskar sånt =) Tänkte kika på den där kinesiska gravkallendern oxå :P

• jakeline
    Vix skrev 2010-09-25 12:22:53 följande:
    Gjorde lite spådom på mig själv pregnancyandbaby.sheknows.com/pregnancy/baby/... spännande för att se om det slår in. Jag gjorde samma med mina söner och det stämde

The day you deliver, outside will be light. Your baby will arrive in the early afternoon. After a labor lasting approximately 17 hours, your child, a girl, will be born. Your baby will weigh about 14 pounds, 3 ounces, and will be 21 inches long. This child will have light gray eyes and a lot of brown hair.
    haha vad kul!

The day you deliver, outside will be cold. Your baby will arrive in the early evening. After a labor lasting approximately 8 hours, your child, a girl, will be born. Your baby will weigh about 10 pounds, 3 ounces, and will be 20 inches long. This child will have dark blue eyes and barely there blonde hair.
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110513♥*~
  • Sommarnatt2010
    Vix skrev 2010-09-25 12:22:53 följande:
    Gjorde lite spådom på mig själv pregnancyandbaby.sheknows.com/pregnancy/baby/... spännande för att se om det slår in. Jag gjorde samma med mina söner och det stämde

hmm testade det där, men alla frågor går ju inte ens svara på =) inte så att jag känner bäbis direkt..jaja det är ju lite roligt att kika iaf
  • Sommarnatt2010

The day you deliver, outside will be cold. Your baby will arrive in the mid morning. After a labor lasting approximately 25 hours, your child, a girl, will be born. Your baby will weigh about 7 pounds, 10 ounces, and will be 16-1/2 inches long. This child will have medium green eyes and some auburn hair.
  • gosensgos
    Vad roligt! .-)

Får se om det stämmer!

The day you deliver, outside will be light. Your baby will arrive in the evening. After a labor lasting approximately 11 hours, your child, a girl, will be born. Your baby will weigh about 5 pounds, 3 ounces, and will be 22 inches long. This child will have medium green eyes and curly blonde hair.

• Sommarnatt2010

hmm är inte så bra på pound och ounces och inches...

men får inte "mitt" barn väldigt konstiga mått...om jag kikat rätt skulle det vara 3458 g (vilket är helt oki) men 42cm är ju väldans lite...