• skalbagge

BF maj 2011

Jippiiie, plussade i morse! Fick missfall i Januari och sen dess har allt varit en lång väntan! Men nu äntligen!!!!! Hoppas nu allt går som det ska.
    Fler som har BF i maj 2011?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-08 18:07
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m54133732.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-29 17:47
    OBS!!! BF listan ligger här!!!!!!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54731404.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:34
    www.familjeliv.se/Forum-11-401/m58478407.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:36
    Bebistråden längts ned
  • Svar på tråden BF maj 2011
  • down under

Tjej på båda för mig med..
    Hade ju varit kul om det blev så men mer praktiskt med en kille eftersom jag har en kille sen tidigare..
    Behöver inte köpa så mycket nya kläder då..Skrattande

Annars så mår jag rätt piss!
    Går omkring o känner mig allmänt bakis hela tiden.. mår illa men vill äta hela tiden! Och mycket sug efter onyttiga saker.. och suget går aldrig över?!?!
    Hoppas det slutar snart för jag vill inte gå upp så mycket i vikt så här tidigt i graviditeten!
    Molvärken kommer och går men är inte lika farlig som tidigare och hade även bruna flytningar igår o i förrgår.. hjälp man blir ju orolig men inget idag så det är nog lungt hoppas jag!
    Har fått gå omkring med mamma byxor i flera veckor redan.. fattar inte hur min mage kan vara så stor redan, jag är bara i v 8 (7+4) och kommer inte att kunna dölja det mycket längre.
    Vi har bara talat om det för min pokjväns föräldrar än så länge.
    Ska på inskrivning och ul den 11/10, längtar som tusan!
    Efter det så berättar vi nog för resten om allt ser bra ut förståss!

• minya
    Dagen du levererar, utanför kommer att vara dimmig. Ditt barn kommer att anlända i början av eftermiddagen. Efter en arbetsmarknad som varar ungefär 40 timmar, barn, en pojke, kommer din födas. Ditt barn kommer att väga ca 5 pounds, 10 gram, och kommer att 20-1/2 inches lång. Detta barn kommer att ha medium blå ögon och lite brunt hår.

nja, blåa ögon går jag med på, men både jag och gubben har ljusljusblond hår, samma med mina och hans föräldrar 40 timmar tvivlar jag på, dottern tog de från första värken fram tills att hon var ute  4 timmar. 2,2 kg låter lite väl lite Speciellt när jag vägde 4kg vid födseln, dottern vägde 3,7
  • Vix
    Sommarnatt2010 skrev 2010-09-25 12:59:03 följande:
    hihi gjorde precis detta test  www.thelaboroflove.com/chart/pred.html
     Enligt detta blir det en pojk...Så ja, en av varje då eller hihi tror iofs inte att det är tvillingar
    Fick en flicka också på detta test spännande
    (¯`°?.¸ ♡Mamma till världens underbaraste pojkar, Hampus & Filip ♡ ¸.?°´¯)
  • LadyA01

Lite tråkigt att man får olika spådomar på exakt samma svar på frågorna, bara helt random. Annars var den jäkligt rolig! :) Gjorde om min nämligen för att kopiera in texten, men fick då helt motsatt spådom... från blond till svarthårig, från jättetung till jättelätt, från flicka till pojke, från att föda i 10 timmar till 5 timmar, morgon istället för kväll...

Men på kinesiska kalendrar och det andra testet ni länkade till blev det flicka! :) Spännande!

• Nojnen
    Dagen du levererar, utanför kommer att vara dimmigt. Ditt barn kommer att anlända tidigt på morgonen. Efter ett arbete som varar ca 19 timmar, kommer ditt barn, en pojke, födas. Ditt barn kommer att väga ca 4113g, och kommer att vara 53,3cm lång. Detta barn kommer att ha medium violett ögon och lockigt brunt hår.
    Lite intressant svar eftersom de 4 spågummor, siare och medium vi (och våra föräldrar) varit i kontakt med har sagt att det första barnet blir en flicka.
    Detta har vi hört vid olika tillfälle under 5 år samt av olika medium, som inte öht har haft kontakt med varandra.....
    Mirakel kan ske, ge inte upp hoppet! Gravid med första barnet, BF 3 maj 2011
  • jakeline
    minya skrev 2010-09-25 15:53:41 följande:
    det var lite skillnad på oss mysig mage du hade  
    mm den var jättemysig! :P längtar efter den nu! Så att man stolt kan vanka omkring och folk flyttar sig! hehe.
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110513♥*~
  • Fröken Löken

ha ha ha.... detta är min spådom!! Fy f*n 44 TIMMAR!!!?!?!?!

The day you deliver, outside will be rainy. Your baby will arrive in the evening. After a labor lasting approximately 44 hours, your child, a girl, will be born. Your baby will weigh about 15 pounds, 15 ounces, and will be 17-1/2 inches long. This child will have dark amber eyes and fluffy black hair.

Lika bra att förbereda sig på en gång då Flört

Dock fick jag flicka på både detta och det andra kinesiska testet!! Finns det inga fler såna roliga!?

• bellbar
    Sommarnatt2010 skrev 2010-09-25 15:00:20 följande:
    Nä både jag o min man är blåögda och mörkhåriga...Stod nått om gröna ögon o rödbrunt hår...Testade det, men de översatte inte pounds o inches när jag gjorde så blev konstigt
    Nä, det gjorde det inte, men jag googlade fram inches till cm, sedan pounds till kg.... resten google translater :)
  • bellbar
    barbabelle skrev 2010-09-25 14:08:58 följande:
    (använde google translater) ;)

Dagen du levererar, utanför kommer att vara regnigt. Ditt barn kommer att anlända sent på eftermiddagen. Efter en förlossningsarbete som varar cirka 20 timmar, barn, en flicka, kommer din födas. Ditt barn kommer att väga cirka 4,9 kg och kommer att vara 53,5 inches lång. Detta barn kommer att ha medium grå ögon och lockigt svart hår.
    Haha, 20 timmar och bebisen kommre  väga nästan 5 kg. går aldrig med på att kunna ploppa ut en stor bebis, haha :D
  • FruganH
    The day you deliver, outside will be overcast. Your baby will arrive in the late morning. After a labor lasting approximately 19 hours, your child, a girl, will be born. Your baby will weigh about 13 pounds, 11 ounces, and will be 20 inches long. This child will have medium violet eyes and a little patch of brown hair.

Ehm, jag skall alltså få ett barn som väger ungefär 6 kilo Obestämd Haha, låter ju inget vidare!! Glad
    Men enligt kinesiska kalendern så blir det tydligen en tjej, så kanske, vem vet Skrattande