• skalbagge

BF maj 2011

Jippiiie, plussade i morse! Fick missfall i Januari och sen dess har allt varit en lång väntan! Men nu äntligen!!!!! Hoppas nu allt går som det ska.
    Fler som har BF i maj 2011?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-08 18:07
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m54133732.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-29 17:47
    OBS!!! BF listan ligger här!!!!!!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54731404.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:34
    www.familjeliv.se/Forum-11-401/m58478407.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:36
    Bebistråden längts ned
  • Svar på tråden BF maj 2011
  • Ninni1990
    Kottemor skrev 2010-10-18 18:42:18 följande:
    Nej, jag bara sover och sover men blir inte piggare! Känns hopplöst, men det går väl över
    LilaFjäril skrev 2010-10-17 20:58:56 följande:
    Kottemor: Jag äter Levaxin. Jag är i vecka 11 och har justerat upp det lite sedan jag blev gravid. Ska ta nya prover imorgon och se hur jag ligger till. Har hört att värdet kan "svaja" en del när man är gravid. Kommer nog att ta nya prover med jämna mellanrum. Tar du en hög dos?
    Jag tar "bara" 50 mikrogr.
    Jag hoppas det, har börjat äta vitaminer idag, hoppas att det ska hjälpa lite iaf. men men, annars är de bara o vänta, det är synd att jobbet blir lidande av att man inte kan koncentrera sig ordentligt bara. Men vad gör väl "lite" trötthet i slutändan? :D
  • Fröken Löken

har gjort glukosbelastning idag och allt såg fint ut, så ingen gravisitetsdiabetes än i alla fall... så det var honungen på mackan som spökade!!

Är helt slut idag, så jag ska slänga mig på soffan och somnar jag så sover jag säkert till imorgon bitt!!

Gonatt!!

• Vix

Var på inskrivning idag med alla prover och prat som det innebär. Blev lite besviken då jag inte fick höra bebisens hjärtljud, vet inte om det inte hanns med eller...men men den som väntar på något gott. Har dock dåliga värden som blodvärde 112 och socker 7,7 har aldrig haft så dåliga värden som dessa under mina andra graviditeter. Hoppas att det inte fortsätter att förvärras.

Vad härligt för er som har fått sett/ hört eran bebbe :)

Själv har jag bara senaste veckan börjat fått en rejäl mage. Förstår inte hur det ska kunna gå och gömma den i ytterligare ett par veckor, är i vecka 12 nu.

(¯`°?.¸ ♡Mamma till världens underbaraste pojkar, Hampus & Filip ♡ ¸.?°´¯)
  • skalbagge

Jag är i vecka 13 och har oxå fått mage tycker jag. Jag längtar sååååå efter att få känna den lilla krabaten där inne, vill att de ska kännas när den rör sig nuuuuuuu!

• Miloxan
    Tiiinaa skrev 2010-10-20 16:13:27 följande:
    Jag är i vecka 12+5 idag och jag har fått lite mage. Igår var vi på KUB och allt såg bra ut :) Fick bra siffror och vi fick titta på den lill* i en hel halvtimme. Underbart. Den sov mestadels men BM buffade och tryckte för att väcka den så ibland sprattlade den till och vaknade. Den var så söt. Fick med mig två bilder hem. Här är den ena.

Kul att höra att någon fått BRA siffror, gör KUB på fredag och är lite nervig.......
  • Tiiinaa
    Miloxan skrev 2010-10-20 22:19:55 följande:
    Kul att höra att någon fått BRA siffror, gör KUB på fredag och är lite nervig.......
    Ja det går nog bra för dig med!! Håller tummarna!
  • Tiiinaa

Det är så många som pratar om att ni fått små magar..är det någon som vill visa bild? Jag skulle tycka det var lite kul om vi vågade visa lite magbilder GravidGlad

• Muffe80

KUB idag i eftermiddag.... fan så nervös jag är!!!

• jakeline
    Tiiinaa skrev 2010-10-20 22:45:03 följande:
    Det är så många som pratar om att ni fått små magar..är det någon som vill visa bild? Jag skulle tycka det var lite kul om vi vågade visa lite magbilder GravidGlad
    haha nää... Tungan ute
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110513♥*~