• skalbagge

BF maj 2011

Jippiiie, plussade i morse! Fick missfall i Januari och sen dess har allt varit en lång väntan! Men nu äntligen!!!!! Hoppas nu allt går som det ska.
    Fler som har BF i maj 2011?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-08 18:07
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m54133732.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-29 17:47
    OBS!!! BF listan ligger här!!!!!!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54731404.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:34
    www.familjeliv.se/Forum-11-401/m58478407.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:36
    Bebistråden längts ned
  • Svar på tråden BF maj 2011
  • we wish for a baby

Jag har kämpat i 6år för att bli gravid därav mitt testande & för att jag är rädd för ett nytt MA har redan gått igenom de en gång & vill inte precis som du säger inte gå med ett dött (barn) i magen för länge!

• ljusgläntan3030
    we wish for a baby skrev 2010-09-03 14:56:14 följande:
    Jag har kämpat i 6år för att bli gravid därav mitt testande & för att jag är rädd för ett nytt MA har redan gått igenom de en gång & vill inte precis som du säger inte gå med ett dött (barn) i magen för länge!
    Hoppas det verkligen är ok med den lilla men försök att vänta en-två dagar och ta en nytt test på morgonen för att se hur det ser ut....
  • ljusgläntan3030

Mary och Fröken Hanna och ni andra... tack för peppningen!!!.. ska försöka att inte lägga så mycket vikt på testerna och vänta några dagar med att testa igen.. vissa kanske aldrig får starkt plus, eller får alla det?

• we wish for a baby

Tack ljuslängtan! Ja jag tänkte avvakta med att testa till på söndag morgon om jag kan... tycker ovissheten är den värsta! riktig nervpress de här :/ Ja dessa tester kan ställa till med oro... men oron man går med utan dom skulle jag inte klara! Nu är snart min bättre hälft hemma, skönt att få krama om honom & att de är helg :) Nä nu lyfter vi våra huvud, ska njuta av var dag jag får med den lill*, hoppas de blir till maj 2011!

• Misswiren

Sitter inne på akutmottagningen på kvinnokliniken. Väntetider och magen är upponer av oro.
    Suck!
    Vill veta vad blodet och det onda innebär. Är så rädd!

• Lyckomia
    Misswiren skrev 2010-09-03 16:07:20 följande:
    Sitter inne på akutmottagningen på kvinnokliniken. Väntetider och magen är upponer av oro.
    Suck!
    Vill veta vad blodet och det onda innebär. Är så rädd!
    Skänker alla styrkekramar jag kan!!!
  • we wish for a baby

missarwen: Skickar massor med styrke kramar, hoppas de inte är nåt allvarligt & att du får komma hem med goda nyheter!

• Fru J

Hej allihop!

Upptäckte att den senast bf-listan här ovan som ni lagt till inte är den rätta. Det saknas många på den. Jag lägger till listan har nedan, så ni som inte hittar er där lägg in er igen, eller hojta till så kan jag hjälpa er med det

{#emotions_dlg.flower}Solig VÅRBEBIS MAJ 2011 Solig{#emotions_dlg.flower}

La vie en rose - Bf 1 maj, första barnet Jean - Bf 2maj, 1:a barnet Fröken Löken - Bf 2 maj, första barnet Misswiren - Bf 2 maj, andra barnet we wish for a baby- Bf 2 maj, första barnet gosensgos - Bf 3 maj, 4:e barnet FrökenHanna - Bf 3 maj, 1:a barnet Therre - Bf 3 maj. 2:a barnet LiAnna - Bf 4 maj. 1:a barnet Lovis79 - Bf 4 maj, 1:a barnet Jane C- Bf 4 maj, 2:a barnet mariesu - Bf 4 maj 3:e barnet Svea Maria - Bf 5 maj, 2:a barnet novamedfamilj - Bf 6 maj 2:a barnet gulliguld Bf 6 maj 2: barnet Mary - Bf 9 maj, 1:a barnet Downn under - Bf 9 maj 2:a barnet Sabina87- BF 9 maj, 2:a barnet Vix - Bf 10 maj, 3:e barnet Jenpuh - BF 10 maj, 1:a barnet Ljuslängtan3030 - Bf 12 maj, 1:a barnet JaneEyre - Bf 13 maj, 1: barnet Lyckomia - Bf 14 maj 1:a barnet
  • Jodi

Misswiren: håller tummarna att allt är bra!!

Känner mig lite deppig idag, har fått för mig att jag inte är gravid längre...
    Hur ska man stå ut ända till ultraljudet i v18? Det känns som att det inte är förän då man kan andas ut.
    Längtar efter lite symtom, lite illamående eller nåt tack!!

• we wish for a baby

lovis79: Förstår precis hur du känner dig, jag får dock ett vul redan den 20 september, tycker att de känns nog långt bort! Be om ett tidigare vul på kvinnokliniken ifall du är orolig.

Svar på tråden BF maj 2011