• skalbagge

BF maj 2011

Jippiiie, plussade i morse! Fick missfall i Januari och sen dess har allt varit en lång väntan! Men nu äntligen!!!!! Hoppas nu allt går som det ska.
    Fler som har BF i maj 2011?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-08 18:07
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m54133732.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-29 17:47
    OBS!!! BF listan ligger här!!!!!!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54731404.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:34
    www.familjeliv.se/Forum-11-401/m58478407.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:36
    Bebistråden längts ned
  • Svar på tråden BF maj 2011
  • novamedfamilj

Jag skriver in både Lyckomia och Down under :)

{#emotions_dlg.flower}Solig VÅRBEBIS MAJ 2011 Solig{#emotions_dlg.flower}

La vie en rose - Bf 1 maj, första barnet Jean - Bf 2maj, 1:a barnet Fröken Löken - Bf 2 maj, första barnet Misswiren - Bf 2 maj, andra barnet we wish for a baby- Bf 2 maj, första barnet gosensgos - Bf 3 maj, 4:e barnet FrökenHanna - Bf 3 maj, 1:a barnet Therre - Bf 3 maj. 2:a barnet LiAnna - Bf 4 maj. 1:a barnet Lovis79 - Bf 4 maj, 1:a barnet Jane C- Bf 4 maj, 2:a barnet mariesu - Bf 4 maj 3:e barnet Svea Maria - Bf 5 maj, 2:a barnet novamedfamilj - Bf 6 maj 2:a barnet gulliguld Bf 6 maj 2: barnet Mary - Bf 9 maj, 1:a barnet Downn under - Bf 9 maj 2:a barnet Vix - Bf 10 maj, 3:e barnet Ljuslängtan3030 - Bf 12 maj, 1:a barnet JaneEyre - Bf 13 maj, 1: barnet Lyckomia - Bf 14 maj 1:a barnet

• Therre
    we wish for a baby skrev 2010-09-02 13:36:57 följande:
    Ska ni göra könsul ifall ni får? De vill vi göra, inte för att vi skulle bli gladare av en pojke eller flicka. Vi kommer bli lika glada vilket som, men vill kunna planera lite bättre samt lära känna den lill* lite bättre :)
    När jag väntade mitt första ville jag inte veta vad de var för kön, jag ville att de skulle bli en överaskning.
    Nu när jag väntar mitt andra är jag lite kluven. Jag och min sambo har pratat lite om de och fördelen är ju att man kan fundera på olika namn på enbart ett kön då ist för att  hitta på till 2 olika, förbereda en ev barnkammare, köpa rätt kläder på en gång och en massa sånna grejer, men att inte veta tycker jag är själva tjusningen i de hela att få vänta och se vad de blir..

Jag tycker att de där är skitsvårt. Jag vet inte alls hur de kommer blir misstänker att om vi bestämmer oss för att kolla vad de är för kön så kommer de nog bli typ i sista sekunden inget vi kommer bestämma nu, sen om man tar reda på de så kommer man nog försöka hålla de för oss själva och inte berätta för någon om vad de blir, de är där de kluriga och jobbiga biten kommer att försöka att inte försäga sig.. Men vi får se för våran del.

Eftersom att de är sambons första så funderade han på samma som mig att han inte ville veta könet innan de kommer för han vill få de som en överraskning men ändå är han nyfiken, så har också funderat på om jag ev bara skulle veta vad de blir men då skulle de bli jävligt svårt för mig att inte råka säga de eller göran någon typ av antydan till vad de kan vara..

Så SVÅRT! Hur tänker ni andra? ska ni ta reda på vad de blir för kön?
  • Therre
    Sabina87 skrev 2010-09-02 15:02:50 följande:

Kan nån skriva in mig också! Glad
    Sabina87 BF 9/5 2:a barnet.

Jag har skrivit in dig nu!!

La vie en rose - Bf 1 maj, första barnet Jean - Bf 2maj, 1:a barnet Fröken Löken - Bf 2 maj, första barnet Misswiren - Bf 2 maj, andra barnet we wish for a baby- Bf 2 maj, första barnet gosensgos - Bf 3 maj, 4:e barnet FrökenHanna - Bf 3 maj, 1:a barnet Therre - Bf 3 maj. 2:a barnet LiAnna - Bf 4 maj. 1:a barnet Lovis79 - Bf 4 maj, 1:a barnet Jane C- Bf 4 maj, 2:a barnet mariesu - Bf 4 maj 3:e barnet Svea Maria - Bf 5 maj, 2:a barnet novamedfamilj - Bf 6 maj 2:a barnet gulliguld Bf 6 maj 2: barnet Mary - Bf 9 maj, 1:a barnet Downn under - Bf 9 maj 2:a barnet Sabina87- BF 9 maj, 2:a barnet Vix - Bf 10 maj, 3:e barnet Ljuslängtan3030 - Bf 12 maj, 1:a barnet JaneEyre - Bf 13 maj, 1: barnet Lyckomia - Bf 14 maj 1:a barnet
  • Fru J
    Vix skrev 2010-09-01 21:59:39 följande:
    Grattis Vi har samma bf skoj
    Hihi, vad roligt! Har du fler barn än det i magen? Jag väntar vårt första barn, på första försöket så vi är lite omtumlade har, men mycket lyckliga och hoppas att det ska gå vägen! Men det gör det väl
    Vart bor du ? Själv bor jag i Stockholm.
  • Fru J

La vie en rose - Bf 1 maj, första barnet Jean - Bf 2maj, 1:a barnet Fröken Löken - Bf 2 maj, första barnet Misswiren - Bf 2 maj, andra barnet we wish for a baby- Bf 2 maj, första barnet gosensgos - Bf 3 maj, 4:e barnet FrökenHanna - Bf 3 maj, 1:a barnet Therre - Bf 3 maj. 2:a barnet LiAnna - Bf 4 maj. 1:a barnet Lovis79 - Bf 4 maj, 1:a barnet Jane C- Bf 4 maj, 2:a barnet mariesu - Bf 4 maj 3:e barnet Svea Maria - Bf 5 maj, 2:a barnet novamedfamilj - Bf 6 maj 2:a barnet gulliguld Bf 6 maj 2: barnet Mary - Bf 9 maj, 1:a barnet Downn under - Bf 9 maj 2:a barnet Sabina87- BF 9 maj, 2:a barnet Vix - Bf 10 maj, 3:e barnet Jenpuh - BF 10 maj, 1:a barnet Ljuslängtan3030 - Bf 12 maj, 1:a barnet JaneEyre - Bf 13 maj, 1: barnet Lyckomia - Bf 14 maj 1:a barnet
  • skalbagge

Kan någon skriva in mig i listan? Vet inte hur man gör.

BF 1 maj 1:a barnet

• Jodi

La vie en rose - Bf 1 maj, första barnet skalbagge - Bf 1:a maj, 1:a barnet Jean - Bf 2maj, 1:a barnet Fröken Löken - Bf 2 maj, första barnet Misswiren - Bf 2 maj, andra barnet we wish for a baby- Bf 2 maj, första barnet gosensgos - Bf 3 maj, 4:e barnet FrökenHanna - Bf 3 maj, 1:a barnet Therre - Bf 3 maj. 2:a barnet LiAnna - Bf 4 maj. 1:a barnet Lovis79 - Bf 4 maj, 1:a barnet Jane C- Bf 4 maj, 2:a barnet mariesu - Bf 4 maj 3:e barnet Svea Maria - Bf 5 maj, 2:a barnet novamedfamilj - Bf 6 maj 2:a barnet gulliguld Bf 6 maj 2: barnet Mary - Bf 9 maj, 1:a barnet Downn under - Bf 9 maj 2:a barnet Sabina87- BF 9 maj, 2:a barnet Vix - Bf 10 maj, 3:e barnet Jenpuh - BF 10 maj, 1:a barnet Ljuslängtan3030 - Bf 12 maj, 1:a barnet JaneEyre - Bf 13 maj, 1: barnet Lyckomia - Bf 14 maj 1:a barnet
    så där! Angående att ta reda på barnets kön, jag tror inte man får veta det i Uppsala har jag för mig?
  • Emm86

Hörrni, jag fattar inte heller hur man gör för att skriva in sig på listan. Vill nån hjälpa?

1a barnet, BF 5 maj.

Kram Emma

Svar på tråden BF maj 2011