• skalbagge

BF maj 2011

Jippiiie, plussade i morse! Fick missfall i Januari och sen dess har allt varit en lång väntan! Men nu äntligen!!!!! Hoppas nu allt går som det ska.
    Fler som har BF i maj 2011?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-08 18:07
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m54133732.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-29 17:47
    OBS!!! BF listan ligger här!!!!!!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54731404.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:34
    www.familjeliv.se/Forum-11-401/m58478407.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:36
    Bebistråden längts ned
  • Svar på tråden BF maj 2011
  • FruganH
    Mary skrev 2010-12-07 22:37:07 följande:
    Vilken fin bild ni fick!
    Ja, även om den lille var livlig och inte riktigt ville ligga still så lyckades vi få några bra bilder.
    Kan sitta och titta på bilderna i evigheter känns det som. Vi är ju väldigt otåliga måste jag säga, önskar man kunde få träffa det lilla livet nu Glad
  • Ewima

Vi ska på RUL imorgon. Är riktigt nervös o har läst på många sidor om "soft markers". Håller tummarna att allt ser bra ut.

• TeamX

Ewima: Vad är "soft markers"?

Vi ska på RUL imorgon (skulle egentligen ha gått idag men jag ligger sjuk), Fick jordens magsjuka igår natt, med feber och ledvärk efteråt
    Mår bättre idag och hoppas liten i magen trots allt mår ok.

• VillHaLiten

Hej här är en med bf 25 maj och rul 22/12! Så spännande de blir den finaste julklappen :) är det nån mer än jag som känner sig väldigt ogravid? Har inte mått dåligt nåt tidigt i graviditeten och har inte fått nån mage att tala om! Kanske är lite svullen på kvällarna men lägger jag mig ner syns de inget! Alla på jobbet blev förvånade när jag berättade igår att jag är i vecka 17 (imon) "men de syns ju inte" var den vanligaste kommentaren. Men magen kommer väl förhoppningsvis!

• Hiavatha
    VillHaLiten skrev 2010-12-08 13:34:21 följande:
    Hej här är en med bf 25 maj och rul 22/12! Så spännande de blir den finaste julklappen :) är det nån mer än jag som känner sig väldigt ogravid? Har inte mått dåligt nåt tidigt i graviditeten och har inte fått nån mage att tala om! Kanske är lite svullen på kvällarna men lägger jag mig ner syns de inget! Alla på jobbet blev förvånade när jag berättade igår att jag är i vecka 17 (imon) "men de syns ju inte" var den vanligaste kommentaren. Men magen kommer väl förhoppningsvis!
    Stämmer in på mig med. Men nu senaste dagarna bara så har magen börjat se ut som en gravidmage, firar idag v 18. Så det kommer nog för dig med, jag började bli orolig att jag inte skulle få någon mage, he he

• FruMadde4barnTätt

Fröken Hanna
    vilken fin ultraljudsbild!

• EvaChristina

Jakeline: säger detsamma! Jag har dessutom en kvällstid och måste vänta ända till 18.30 på mitt ul. När ska du dit?

• FruganH
    FruMadde4barnTätt skrev 2010-12-08 15:30:00 följande:

Fröken Hanna
    vilken fin ultraljudsbild!

Tack Glad Blev verkligen jättenöjd med den bilden! Fick några andra fina med, kanske laddar upp dom i mitt galleri när jag hinner.