Kottemor skrev 2011-04-02 20:12:08 följande:
Vi har väl typ 20 minuter till sjukhuset, bor i Landskrona kommun.
Nej, vi får verkligen inte hoppas att vi behöver åka vidare till varken Malmö, Ystad eller HBG. Lund är perfekt, rätt ställe att befinna sig på om det skulle vara några komplikationer, dom har det mesta i Lund. Nu får vi ju inte hoppas att det behövs men det känns tryggt att föda i Lund
Jag har helt glömt, har du barn sedan tidigare? Jag har två killar 5 & 7 år gamla, och dom väntar spänt på sin lillebror
Vi får hojta till innan vi åker in till BB, så vi vet om vi kommer ses där 
Ja, jag känner mig också tillfreds med sjukhuset i Lund, är född där själv också så det känns tryggt på något sätt och man vet ju att deras neonentalvård är i särklass om man skulle föda tidigt eller så. Men jag håller med dig, vi hoppas vi slipper massa komplikationer och strunt.
På tal om syskon så fick vi en pojke i novmber 2009 men han gick bort i somras. Men vi ser honom fortfarande som oerhört närvarande och pratar ändå om honom som blivande storebror
Men vi får verkligen slänga upp meddelanden här på FL när man ger sig in så får man väl se när de små väl tittar ut. Jag gillar dock den 20 som datum eftersom det var min pappas födelsedag också så det hade varit lite kul och speciellt.
Lovelyness skrev 2011-04-02 21:57:01 följande:
Här är min färdiga barnvagnsmobil. Det tog sin lilla tid att hitta motivationen att göra klart den men nu hänger den äntligen i vagnen!
Så superfina dem blev! Jag är tyvärr inte världens mest pyssliga men jag blir jättesugen när jag ser allt fint andra knåpar ihop.