• skalbagge

BF maj 2011

Jippiiie, plussade i morse! Fick missfall i Januari och sen dess har allt varit en lång väntan! Men nu äntligen!!!!! Hoppas nu allt går som det ska.
    Fler som har BF i maj 2011?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-08 18:07
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m54133732.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-29 17:47
    OBS!!! BF listan ligger här!!!!!!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54731404.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:34
    www.familjeliv.se/Forum-11-401/m58478407.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:36
    Bebistråden längts ned
  • Svar på tråden BF maj 2011
  • morotsland

Och äntligen har bebis kommit här! Igår tittade han ut, på bf + 9, just som jag började blir riktigt riktigt trött på att vänta. Förlossningen gick snabbt och bra (han slank ut på en krystvärk, tog mindre än en minut) och vi mår alla finfint

• Maruid
    morotsland skrev 2011-05-11 22:00:40 följande:
    Och äntligen har bebis kommit här! Igår tittade han ut, på bf + 9, just som jag började blir riktigt riktigt trött på att vänta. Förlossningen gick snabbt och bra (han slank ut på en krystvärk, tog mindre än en minut) och vi mår alla finfint
    Åh, det låter skönt! Grattis!
  • ingra
    morotsland skrev 2011-05-11 22:00:40 följande:
    Ett stort Grattis =)
    //
    Ingela med 9 dag kvar.. 
  • Saso87

BF idag! Hade en del känningar igår, kändes som det kanske kunde vara på G... men efter natten så är det som bortblåst. Typiskt!

• Åsasåsa

Grattis Ladyline!!! Tänk att det var väntan värt ;)

Själv har jag BF om 3 dagar. Igårkväll och i natt har jag känt av kraftig mensvärk och nu har jag rätt ont mellan benen, vad tror ni, när har jag vår bebis i famnen?

He en finfin dag!

• Ewima
    Åsasåsa skrev 2011-05-12 09:16:56 följande:
    Grattis Ladyline!!! Tänk att det var väntan värt ;)

Själv har jag BF om 3 dagar. Igårkväll och i natt har jag känt av kraftig mensvärk och nu har jag rätt ont mellan benen, vad tror ni, när har jag vår bebis i famnen?

He en finfin dag!
    Svårt att säga, jag har själv haft mensvärk i nu 3-4 veckor ibland riktigt kraftig men mest ganska molande. Jag känner även igen smärtan du beskriver...hmm spännande!

Har Bf om 4 dagar... woho!

Och inte att tala om vilka hormonförändringar som sker i kroppenFörvånad
    Igårkväll grät jag ostoppat i säkert 3 timmar av INGEN anledning bara att jag var trött efter jobbetGråter Stackrs sambon... Om jag går över tiden i två veckor till vet jag inte vad jag görSkrikandes
  • Ewima
    ladyline: Stort Grattis! Berätta gärna mera om förlossningen om du vill/orkar
  • Vix

Grattis till alla nya bebisar. Baby 

Idag blir det en tripp till kvinnokliniken för att kolla hur stor bebisen är och de ska även känna på mig för att se om de ska sätta igång mig. Vill inte föda fram en 5kg klump Får inte små barn och nu har jag varit gravid längst av alla gångerna. Är nervös över att vår lilla skatt börjar bli stor därinne. Ska ta med förlossningsväskan, spännande vad de kommer att säga.

(¯`°?.¸ ♡Mamma till världens underbaraste barn, Hampus & Filip ♡ & Irma bf 14/5 -2011¸.?°´¯)