God morgon sötmammor!
Snacka om att hungern satte igång nu på morgonen. Vaknade 04:30 och var illamående så hungrig jag var. Gick upp på min sedvanliga kisstur av hur många som helst, men kunde inte riktigt somna om efter den sista turen uppe. Maken skulle sedan upp kl 06, så då var det bara att kliva upp och pussa honom hejdå innan han körde till jobbet. Gick och lade mig igen vid 06:35, men 5 minuter senare står jag i köket och värmer korvstroganoff sedan igår.. hmm..Känns märkligt att äta "middag" vid denna tiden, men har jag tur så slocknar jag som en stock sedan och sover en bra stund till. Nu har jag verkligen inte dåligt samvete över att jag sover så mycket, men det där med att motionera är jag nog fasen sämst på. Staden är SÅ tråkig att promenera i och om jag skulle få för mig att gå i "skogen" som finns här, så är det inget som rekommenderas då det skett överfall där tidigare. Inget jag är villig att riskera nu, faktiskt. Nåja, får väl se om jag kan bättra mig på promenixarpunkten.
Var på TUL igår och lilleman i magen väger nu 3100g. Sköterskan informerade om att "det kan ju skilja ca 700g vid förlossning, men det var nog inget du ville höra nu va?".. haha, nåja, det är ingen monsterbebis i magen iaf, så det är ju en trygghet i sig.
Känner verkligen inte alls att något närmar sig. Knappt några sammandragningar, utan bara lite ont i höfterna. Det är allt. Är ändå i v 37+5 idag. Nåja, om ett halvår bestämmer sig nog mitt lilla träsktroll för att hitta ut :)
Nä minsann, nu skriver jag bara för skrivandets skull. Maten gav mig energi!
Ta hand om er!