fliona skrev 2011-05-13 08:38:29 följande:
Jag gjorde hinnsvepning i Onsdags och fick kraftiga värkar med 3-5 minuter mellan..sen efter 4-5 timmar avtog men har haft lite mollande värk till och från och i natt gick slemproppen =) så det känns ju mer nu så mabn kan ju hoppas =)
Åh, jag vill att det ska hända något här med...
Är i vecka 38+5 och sker absolut ingenting. Lite molande värk bara och en känla av att magen trycker nedåt men i övrigt, nada!
Senaste besök hos BM var bebben fixerad och låg bra, men nästa besök hos BM blir först på BF+1, och då lovade hon att böka runt lite och ev. göra en hinnsvepning.
Hur ofta får ni andra gå till BM? Jag är iofs omföderska men har aldrig gått oftare än var tredje vecka och nu den sista gången varannan vecka. Hade önskat en tid för hinnsvepning redan nästa vecka, men man får fint vänta ;-D.
Bara så jobbigt när magen äri vägen precis hela tiden, svårt att sova och att vända sig i sängen är ju en mardröm! Blä, vad jag klagar men usch så less jag är nu. Att vara höggravid och mammaledig med en 1,5 åring är tuffare än jag någonsin trodde det skulle vara.
Sådär, då fick ni ta del av mitt morgongnäll med.
Grattis till alla er som fått era bebisar och lycka till til er som är på väg in till BB just nu