• skalbagge

BF maj 2011

Jippiiie, plussade i morse! Fick missfall i Januari och sen dess har allt varit en lång väntan! Men nu äntligen!!!!! Hoppas nu allt går som det ska.
    Fler som har BF i maj 2011?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-08 18:07
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m54133732.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-29 17:47
    OBS!!! BF listan ligger här!!!!!!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54731404.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:34
    www.familjeliv.se/Forum-11-401/m58478407.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:36
    Bebistråden längts ned
  • Svar på tråden BF maj 2011
  • FruAnna

Igår kl 19.57 kom vår lille son Caspian till världen efter en intensiv igångsättning 42+0. Vi är nu hemma och njuter av en underbar lillebror i familjen

• Lovelyness
    FruAnna skrev 2011-05-23 20:05:07 följande:
    Igår kl 19.57 kom vår lille son Caspian till världen efter en intensiv igångsättning 42+0. Vi är nu hemma och njuter av en underbar lillebror i familjen
    Grattis! {#emotions_dlg.flower} Vad skönt att allt gick bra!
  • Ewima

FruAnna: Grattis till er och skönt att väntan äntligen är över!!

Här har jag: städat, tvättat, gått långpromenad, gått i trappor. Ikväll blir det en coctail med ricinolja

• amisej

Kom precis hem efter en runda ute med vovven och mannen.
    Det här med olika metoder som ska sätta igång har jag också gett upp hoppet på.
    Men ut och går gör jag ändå varje dag för och röra på mig. Inte gå upp onödiga kg och hålla igång tempot. Lär bli ännu fler och längre promenader efter förlossningen..

Trodde verkligen jag skulle föda tidigare men BF närmar sig sakta men säkert... 25 maj e det satt undra om bebben åtminstonde tittar ut då tro

• Moi Mokulat

Hade lite lite slem imorse. (vitt) Min slempropp såg jag inte sist så jag vet inte måste den vara stor och blodig?

• tove83
    Moi Mokulat skrev 2011-05-23 20:16:00 följande:
    Hade lite lite slem imorse. (vitt) Min slempropp såg jag inte sist så jag vet inte måste den vara stor och blodig?
    min kom idag,som en kraftig flytning ungefär och vit,men jag vet inte...är nog inte ett måste??
  • amisej

Hörrni kollar någon utav er på en unge i minuten?
    Såg fram emot kvällens avsnitt men tydligen blir det ingen ikväll!! Varför??? Ohhhh

• Maruid
    amisej skrev 2011-05-23 21:00:15 följande:
    Hörrni kollar någon utav er på en unge i minuten?
    Såg fram emot kvällens avsnitt men tydligen blir det ingen ikväll!! Varför??? Ohhhh

Är det inte så att En unge i minuten tagit paus för säsongen? Jag reagerade i alla fall sist för att de inte visade "Nästa vecka" i slutet av förra avsnittet. Men visst är det surt, det har varit min underhållning nu under de senaste veckorna.

Ewima skrev 2011-05-23 20:12:54 följande:
    FruAnna: Grattis till er och skönt att väntan äntligen är över!!

Här har jag: städat, tvättat, gått långpromenad, gått i trappor. Ikväll blir det en coctail med ricinolja

Heee, jag är beredd att prova många trix men ricinolja det håller jag mig borta ifrån. Har hört så mycket skit om det så det om något är jag rädd för. Hellre övertid och igångsättning i det fallet.

Fru Anna - Skönt att igångsättningen gick bra och att lillkillen har anlänt. Grattis!

• Moi Mokulat
    tove83 skrev 2011-05-23 20:42:33 följande:
    min kom idag,som en kraftig flytning ungefär och vit,men jag vet inte...är nog inte ett måste??
    kanske de var den då men jag har ingen värk än
  • Maruid
    Lovelyness skrev 2011-05-23 19:59:32 följande:
    Är det bara jag som inte kan se min graviditet på familjeliv längre eller avslutas dom automatiskt när man nått sitt datum? Känns ju lite märkligt

Ja, räknaren stannar ju tyvärr på beräknad förlossningsdag och sedan är det bara några få uppgifter som står kvar. Det är lite trist tycker jag.