• skalbagge

BF maj 2011

Jippiiie, plussade i morse! Fick missfall i Januari och sen dess har allt varit en lång väntan! Men nu äntligen!!!!! Hoppas nu allt går som det ska.
    Fler som har BF i maj 2011?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-08 18:07
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m54133732.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-29 17:47
    OBS!!! BF listan ligger här!!!!!!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54731404.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:34
    www.familjeliv.se/Forum-11-401/m58478407.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:36
    Bebistråden längts ned
  • Svar på tråden BF maj 2011
  • tove83

Sitter här nu med värkar mellan 4-10 min har inte sovit på hela natten typ.... Har pratat med förlossningen och de vill att dom ska komma tätare... Har ätit frukost å duschat varmt å länge, super skönt!! Även gått igenom lite snabbt vad som ska med och inte!! Nu ska jag försöka att vila lite innan det sätter fart ordentligt;)

Bf+4 idag

• Ewima

Tove83: lycka till! Jättespännande att läsa om hur det fortskrider :) Har du långt till sjukhus?

Jag behövde aldrig ta ricinolja. Värkarna kom igårkväll regellbundet var tionde minut

• VillHaLiten

Tove83: har precis som du! Värkar med 4-10 min mellanrum och hoppas på att de sätter fart snart. Bf -1 idag så de blir en punktlig bebis minsann :) nä nu blir det bad så får vi se hur de fortskrider! Lycka till alla!

• amisej

Ohhh spännande tjejer!!!
    Imorgon har jag BF men bebben får mer än gärna titta ut idag :D
    Har sd och lite värk men inget jag tycker man ska tima el så.... :(

• Ewima

(Dumma iPhone FL som kapar mina inlägg)
    Har fort. regelbunda värkar 1 min långa var 8-10min. Jag är redo för action nu!

• Maruid

Oh det låter som det mycket på G i tråden idag! Lycka till alla ni som har regelbundna värkar, snart kommer bebisarna förhoppningsvis ut!

• maj09

Den 20/5 kl. 18.05 föddes vårt andra underverk! En liten flicka på 4116g och 52cm! Nu är vi hemma igen.. =) trötta och lyckliga!!!!!! Förlossningen gick bra, men jag fick kämpa på i nästan 40 timmar för att få ut henne... Nu ska jag läsa ikapp lite... Kramar till nyblivna mammor och till er som fortfarande väntar!

• Maruid
    maj09 skrev 2011-05-24 11:29:09 följande:
    Den 20/5 kl. 18.05 föddes vårt andra underverk! En liten flicka på 4116g och 52cm! Nu är vi hemma igen.. =) trötta och lyckliga!!!!!! Förlossningen gick bra, men jag fick kämpa på i nästan 40 timmar för att få ut henne... Nu ska jag läsa ikapp lite... Kramar till nyblivna mammor och till er som fortfarande väntar!
    Grattis till lilltjejen! Usch, 40-timmars förlossning är verkligen inte roligt men å andra sidan glömmer man snabbt när dem väl kommit ut och allting är bra igen ; ) Vila och njut!
  • Moi Mokulat

Nu blir jag deppig. Alla har värk utom jag *snyft* Självklart är jag glad för er tjejer som snart har era bebisar i famnen. Men här händer det inget.
    Min mamma ringer och tjatar och jag ärrrr sååååååå frusterad.
    De åker på semester den 1/6 och där ryker min barnvakt till sonen.