• skalbagge

BF maj 2011

Jippiiie, plussade i morse! Fick missfall i Januari och sen dess har allt varit en lång väntan! Men nu äntligen!!!!! Hoppas nu allt går som det ska.
    Fler som har BF i maj 2011?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-08 18:07
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m54133732.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-29 17:47
    OBS!!! BF listan ligger här!!!!!!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54731404.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:34
    www.familjeliv.se/Forum-11-401/m58478407.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:36
    Bebistråden längts ned
  • Svar på tråden BF maj 2011
  • Moi Mokulat
    Sommarnatt2010 skrev 2011-05-24 13:32:47 följande:
    Ja, jag tycker oxå det är konstigt, alla pratar om sina förverkar. Men jag har BF idag o inte någon tillstymelse till verkar här inte. 
    Usch ja vissa säger att de inte hade några, men känns som den chansen är liten.
  • Maruid

Cina1978 - Grattis grattis till en lillasyster!

Jakeline - säger grattis här också till din sötnos!

• Hiavatha

Jag har knappt heller värkar och jag ligger på BF+13 idag... Hoppas dock på igångsättning imorgon, men just nu känns precis allt helt hopplöst. Jobbigt när man är så trött så man nästan gråter över en bruten nagel, he he

• Moi Mokulat
    Maruid skrev 2011-05-24 13:47:54 följande:
    Usch, jag känner igen känslan. Hade supermycket smärtsamma värkar i förrgår och trodde att nu äntligen men inte då. Och nu känner jag mig bara SÅ less. Jag vet att man måste vänta och ha tålamod och allt men just nu är jag bara så trött på det hela och idag är det redan Bf+4. Gnäll gnäll.

Jag har dock inga problem med barnvakt eller annat så det känns skönt att slippa den oron. Kan tänka mig att det är extra frustrerande. Du har inga andra alternativ du kan hinna fundera på nu om det skulle bli så att det blir efter den 1 juni?
    Man får gnälla. Sen är världens finaste ögonblick borta och så får vi gnälla om det.
    Less less och jag börjar bli lätt irriterad på allt.

Har andra men de har liksom alltid varit mina föräldrar och så så så buuuhhhuuuu

• VillHaLiten

Hej! Grattis till jakeline och cina1978 :) här har vi inte gett upp på att de blir bebis snart! Även fast värkarna inte kommer lika regelbundet sen jag sovit så gör det iaf alltid ont när jag väl får sammandragningar/förvärkar nu! Det är ju ett framsteg från att inte ha känt nåt mer än att magen blir hård annars :) dessutom harjag behövt göra nummer två onormalt många gånger idag, så nu hoppas jag på att det sätter igång ordentligt inatt! Håller tummarna nu och hoppas de kommer igång för oss alla nu!

• Nojnen

Grattis till alla nykomlingar! Härligt att ni äntligen har era bebisar i famnen!!

Mirakel kan ske, ge inte upp hoppet! Gravid med första barnet, BF 4 maj 2011
  • Ewima

Grattis till bebisarna i tråden!

Här har värkarna eskalerat och är nere i var 4-5min. De gör ont!!! Förlossningen sa att vi är välkomna in när jag känner för, men känns skönast att vara hemma en stund till.

• MissS
    jakeline- Stort grattis till det lilla underverket!

• jakeline

Tack för alla gratulationer! har ammat till coh från hela natten och tampats med en sotis storebror, men det känns ändå rätt så bra. Nu sussar sessan sött i sin vagga

~*♥ mewithpeanuts.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Aylinn f. 110524♥*~