• skalbagge

BF maj 2011

Jippiiie, plussade i morse! Fick missfall i Januari och sen dess har allt varit en lång väntan! Men nu äntligen!!!!! Hoppas nu allt går som det ska.
    Fler som har BF i maj 2011?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-08 18:07
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m54133732.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-29 17:47
    OBS!!! BF listan ligger här!!!!!!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54731404.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:34
    www.familjeliv.se/Forum-11-401/m58478407.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:36
    Bebistråden längts ned
  • Svar på tråden BF maj 2011
  • frau M

det är bara å kontakta någon av alla operatörer å höra sig för. De brukar alltid söka folk till sommaren iaf

• jakeline
    carwho skrev 2010-09-21 07:00:52 följande:

Gomoron! Jag har funderat o kommit fram till att jag måste ha kissat ut delar utav min hjärna när jag kissade på testet!!!!! Mer förvirrad människa får man leta efter o minnet ska vi inte ens tala om. För det existererar inte längre!!

Hoppas ni alla får en underbar dag!!

haha, och inte lär det komma tillbaka på ett tag heller... Sorry... det försvinner ännu mer när du ammar... Maken klagar alltid på att jag är disträ och har gjort sedan förra graviditeten... Den där multitaskinggenen vi kvinnor ska besitta har visst inte fastnat hos mig... :P
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110513♥*~
  • minya

de där med disträ.. 
    fattar inte vart jag lagt huvudet här heller, klev ur bilen och gick som vanligt bak och släppte ut dottern, stängde hennes dörr sen gick, ja inget konstigt med de förutom att ja stängde aldrig min egen dörr av nån anledning.
    gått från affären och lämnat påsen, gått ut från rummet och lämnat viktiga papper som de andra uppmanat 30 ggr att man inte får glömma 
    Börjar bli farligt  

• maddelu
    helooo!!
    Hur går det för er allihopa??? hoppas det går toppen. För mig står det gasnka still känns det som Foten i munnen Går in i v. 7 imorgon ,,,,Får inga mer symtom direkt..Det jag känner av är ömma bröst, trött, lite yrsel ibland, kissnödig ofta, lite trög i magen.....MEN , det blev ju en hel del symtom iallafall Cool
    Ringde min Bm idag för atf höra om jag kan få  göra ett VUL. Det fick jag inte Rynkar på näsan Iallafall i min kommun har dom inte resurser för att göra VUL" bara för att". Måste finnas nån anledning till att göra det, misstänkt MF, MF i bagaget. mm mm. Men men, ska väl vara glad att ajg inte tillhör den nyss nämda katergorin. Nåväl, kollade upp grannkommunen, där finns det en privat kliinik som gör VUL, skulle kosta 270 kr. Det är det ju värt!! ska prata ihop lite med "pappan" vad han tycker..kanske att man bokar en tid Skrattande 
    Oj, vad långt det blev, behövde nog skriva av mig lite helt enkelt...

Fridens liljor allihopa!!!!
  • Sommarnatt2010

Hjälp vad ni skriver =) Hinner inte alls med :S

jag är i v 6+1 idag enligt mina beräkningar...Men fick höra igår (av en vän) att BM struntar i vad jag vet om min mens, hon utgår från 28 dagar på alla och en (hmm kommer inte alls på vad det heter, fasen från ägglossning till mens) fas på 14 dagar . är det så??? isf vet jag ju att jag kommer bli flyttad. För jag har inte en cykel på 28 dagar eller en fas på 14 dagar. Varför lyssnar de inte på varje enskild individ???

O nu när jag läst här kan man ju undra varför man inte får göra ett Ul el vul tidigt då det verkar vara mer exakt än ett Rul i v 18...Vill inte vänta så länge på att få se det lilla livet.

Mina syptom har ökat, ligger ett svagt illamående i bakgrunden hela dagarna och har molverk till och från. Bröstvårtorna är ömma som bara den....Ska på hälsosamtal den 27:e sen blir det nog inskrivning 1-2 veckor efter det..Någon mer stanns där de skiljer på dessa båda samtal????

När berättar ni för omgivningen. Jag vill berätta för typ alla =) medan mannen min vill vänta...han tycker det är tidigt, men kan inte säga när han tycker det är läge heller =)

• carwho

Mannen min vill oxå vänta.... typ t vecka nästa år någon gång.... Och jag vill vänta ett litet tag till. Vi har inskrivning i vecka 8 så till dess iaf! O kansk lite till... äh vet inte! :) Vi tänkte fara hos en privat BM i grannstaden o göra UL tidigare än v 18. Detta känns så overkligt o jag VILL se min baby före vecka 18.

• amisej

Kommer in här ja med...
    Plussade för mig i Söndags o har BF den 24 maj.
    Har 3 missfall bakom mig under kort period så ja HOPPAS att de kommer bli bra denna gången.
    Har bokat tid för ultraljud och fick de redan nästa fredag.
    I och med mina missfall kommer ja få gå på Vul en gång i veckan.
    Roligt fast kommer nog ta mycket på psyket o krafterna varje vecka man ligger där o ska kolla ifall fostret
    fortfarande e vid liv el vad...

Lycka till allihopa och hoppas de går bra för oss alla.... 2011 de e grejer det :D

• carwho

Välkommen amisej, håller tummarna det går bra denna gång!  {#emotions_dlg.flower}

*** Bf 2011-05-29 ***
Svar på tråden BF maj 2011