• skalbagge

BF maj 2011

Jippiiie, plussade i morse! Fick missfall i Januari och sen dess har allt varit en lång väntan! Men nu äntligen!!!!! Hoppas nu allt går som det ska.
    Fler som har BF i maj 2011?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-08 18:07
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m54133732.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-29 17:47
    OBS!!! BF listan ligger här!!!!!!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54731404.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:34
    www.familjeliv.se/Forum-11-401/m58478407.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:36
    Bebistråden längts ned
  • Svar på tråden BF maj 2011
  • carwho

OK, kan vi inte göra en BF tråd?
    Är det OK om jag gör en sån??
    Så kan vi ha en lista med BF i en separat tråd...?

*** Bf 2011-05-29 ***
  • maddelu
    carwho skrev 2010-09-21 18:29:51 följande:
    OK, kan vi inte göra en BF tråd?
    Är det OK om jag gör en sån??
    Så kan vi ha en lista med BF i en separat tråd...?
    jag kasnke är trögfattad?? men vadå, har vi inte redan en BFtråd?? vi har ju BF lista i denna tråd?

haha, blir man trög av att vara gravid oxå Tungan ute
  • maddelu
    carwho skrev 2010-09-21 18:25:13 följande:
    OK - idag skulle jag posta ett paket. Så hade deras dator kraschat så det gick inte. Måste vänta t imorgon? Tror ni inte lilla jag stod med gråten i halsen?!
    Sen skulle jag ringa en kundtjänst, o hade lite otur. Fick en otrevlig tjej i luren o jag BÖLA! Som jag böla när jag lade på!! O jag e ganska tuff ska ni veta i såna lägen

Antar att det bara är o erkänna: Hormonerna påverkar även mitt humör!!! *skratt*
    förlåt! men jag fick mej ett gott skratt, tack Tungan ute
  • FruganH
    fliona skrev 2010-09-21 17:43:37 följande:
    i morgon  är det vul....oj vad kul får man förhoppningsvis se ett liten hjärta ticka...och veta vilken vecka jag är i
    Ååå! Vad spännande!! Glad Och vad skönt att du äntligen ska få ett uppskattat datum för BF.
    Var ju på MVC igår och fick tid för UL (eller VUL, men hon sa UL) den 11 oktober! Kan knappt vänta!! Skrattande
    Du måste skriva sen och berätta hur allt gick!
  • carwho
    maddelu skrev 2010-09-21 18:48:52 följande:
    jag kasnke är trögfattad?? men vadå, har vi inte redan en BFtråd?? vi har ju BF lista i denna tråd?

haha, blir man trög av att vara gravid oxå Tungan ute

Nej men tänkte vi kan ha en separat tråd för BF listan.. ? Den tar ju som plats och emellanåt tar den ju flera flera inlägg när alla uppdaterar samtidigt... Hänger ni mer hur jag menar? Jag är oxå rätt luddig känner jag, skyller på graviditeten!!
    *** Bf 2011-05-29 ***
  • maddelu

jaha, nu förstår jag, en tråd som egentligen bara innehåller listan. det kan vi väl göra!! bara inte folk börjar skriva massa inlägg där då Tyst

• carwho

Näää man får skriva det i TS att det fär F Ö R  B J U D E T

Shall we?

*** Bf 2011-05-29 ***
  • Moi Mokulat

Åhhh snälla ingen jobbig BF lista här inne. Man missar vad alla skriver och allt blir jobbigt.

• carwho

Moi Mukulat: Just därför gör vi en separat tråd för det - för det är trots allt kul o se vem som ska ha när. 

*** Bf 2011-05-29 ***
  • skalbagge
    amisej skrev 2010-09-21 15:03:08 följande:
    Kommer in här ja med...
    Plussade för mig i Söndags o har BF den 24 maj.
    Har 3 missfall bakom mig under kort period så ja HOPPAS att de kommer bli bra denna gången.
    Har bokat tid för ultraljud och fick de redan nästa fredag.
    I och med mina missfall kommer ja få gå på Vul en gång i veckan.
    Roligt fast kommer nog ta mycket på psyket o krafterna varje vecka man ligger där o ska kolla ifall fostret
    fortfarande e vid liv el vad...

Lycka till allihopa och hoppas de går bra för oss alla.... 2011 de e grejer det :D
    Välkommen!! Oj oj va jobbigt du måste haft det med tre missfall på raken! Jag jar ett missfall i bagaget och tycker det tog något helt otroligt på psyket. Nu är jag i vecka 9 och håller tummarna varje dag för att det ska gå bra denna gång. Ska på VUL på torsdag, kommer blunda tills läkaren säger hur det ser ut!!!

Vill önska dig stort lycka till denna gång!!!!!!
Svar på tråden BF maj 2011